Internet és un canal «privilegiat i complementari» entre les empreses i els seus clients, segons un expert
Internet és un canal «privilegiat» i un «complement fonamental» dels canals tradicionals de comunicació entre les empreses i els seus clients, segons ha afirmat el director d'Internet del Programa Universitats del Banc Santander Central Hispà (BSCH), Alfredo Albáizar, que ha estat a la Universitat Pública de Navarra amb motiu del conveni de col·laboració que mantenen totes dues institucions des de fa dos anys. Albáizar ha qualificat Internet com un fenomen, una revolució de gran abast, i, per això, el BSCH, «com tothom, està dedicant molt esforç i treball a aquest nou mitjà». Ha afegit que es tracta d'un «canal privilegiat» que permet oferir grans millores en el servei que es presta al client i, sobretot, amb unes potencialitats extraordinàries. Respecte a la universitat, ha assegurat que «la sintonia quan es parla d'Internet és total». Per ell, no s'ha d'oblidar que la universitat és el bressol de la recerca i la institució «innovadora per excel·lència» i ha recordat que abans que el ciutadà normal i corrent hagués sentit parlar d'Internet, la universitat feia anys que experimentava aquestes tecnologies.
També a Ara
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.