cielo claro
  • Màx: 27°
  • Mín: 27°
27°

Pizza in Ibiza, 'intolerable'

La cançó d'un grup britànic que presenta l'Illa pitiüsa com un indret de descontrol i brutor encén els responsables de Turisme

33038

Portada del disc, Pizza in Ibiza.

El grup britànic de comèdia musical The Beast of Midnight està fent l'agost amb la cançó Pizza in Ibiza, en què els componentes de la banda, Stefan Abingdon, Wakely Dru i Ashley Horne, narren les seves experiències com a turistes britànics a l'Illa i en què expliquen, entre altres perles, que allà no hi ha necessitat de dipositar el fems dins els contenidos i n'hi ha prou "de llançar-lo a la mar". El videoclip de la cançó ja té més de 200.000 visites a la xarxa Youtube, d'ençà que va ser penjat a començament de juliol, i mostra els músics per diversos carrers de Sant Antoni de Portmany, fent bulla com qualsevol turista britànic al West End. "És el mateix que Anglaterra, però amb sol", diu la cançó, que afegeix frases com "tots a contreure malalties venèrees".

"En benefici propi"

El director general de Turisme, Jaime Martínez, considerà ahir "intolerable" que "quatre vàndals" utilitzin i "taquin" la imatge d'Eivissa per a "benefici propi". Amb aquestes paraules, el responsable autonòmic al·ludia al vídeo del grup anglès, que presenta l'Illa com un indret de desfasament, descontrol i brutícia. Martínez critica que l'estampa que aquests "vàndals" donen d'Eivissa és "falsa i distorsionada" i ha lamentat que, a més, la finalitat del vídeo sigui promocionar la banda a costa de l'Illa, mentre en degraden la imatge.

El director general de Turisme explica que a Eivissa hi ha una important oferta de lleure nocturn que "s'ha de mantenir", igual que s'han de conservar i promocionar aquells altres productes turístics que fan de la Pitiüsa una destinació amb una important oferta diversificada. I cita, l'oferta cultural, ambiental, històrica i gastronòmica.
En aquest sentit, Martínez criticà que si la banda volia reflectir la diversió nocturna a Eivissa "tampoc no ho ha aconseguit", ja que la imatge que transmeten en el vídeo "no s'ajusta gens ni mica a allò que és Eivissa".
En aquest punt, reconeix que és necessari no abandonar la promoció dels valors d'Eivissa, "continuar treballant per potenciar la diversificació del producte", apostar per la cultura i el patrimoni històric i mediambiental. Sense oblidar, però, que el lleure nocturn ha de ser "de qualitat", afegí.

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Marta, fa mes de 9 anys

Ja fa molts anys que vam vendre l'ànima de les illes a canvi de divises, no cal que ara ens escandalitzem. Tanmateix d'aquí a vint anys ningú se'n recordarà de nosaltres.

Valoració:1menosmas
Per Jaumet, fa mes de 9 anys

Aquesta és just la imatge que els touroperadors, amb la tolerància i la connivència dels empresaris i els polítics, han permès que es fomentàs d'Eivissa durant anys. Ara no cal que plorin ni es posin les mans al cap.

Valoració:0menosmas
Per marc, fa mes de 9 anys

Doncs...és una llàstima però raó ni els manca. Eïvissa és així en s'estiu perque els hotelers i discotequers ho volen així. Si els eïvissencs no fan res, doncs no ho farem els altres: espavileu o vos toca ser com Lloret. Quina llàstima.

Valoració:2menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris