user Emigrante | Fa 3 mesos

Otro mas para vivir de la sopa boba !

user Jo també li dic al patrioter | Fa 3 mesos

Pensa el lladre que tothom roba Sense cap mena de dubte.

user @ Anthony i els seus N noms més | Fa 3 mesos

El de sempre treu la seva constitució on a propòsit segons ell parla de nacionalitats, és clar pertanyents a les nacions que ell mateix nega. S'ha d'estar sonat per a tenir unes idees canviants i adaptar-les segons li bufa a ell, i li bufa el vent. Les quatre nacions que ara per ara integren l'estat espanyol tenen el dret a l'autodeterminació, idò si molta de gent ho desitja poden independitzar-se d'Espanya, la resta és xerrar sense solta ni volta. Encara és més capciós que mos ho digui un adepte a un estat com l'espanyol que d'ençà el segle XVII sempre mencionen i es refereixen a la fal·làcia d'una suposada unitat d'Espanya, indivisible, íntegra, indivisa, impartible, indissoluble ... fins que un nou territori se'ls hi separa d'Espanya.

user al de sempre | Fa 3 mesos

L'al·ludit a banda de "lo que pone en tu Dní", el negacionisme o "estamos en Espanya" té cap més argument de bon rotllo, engrescador i positiu per a voler mantenir els Països Catalans sota sobirania espanyola?

user dic | Fa 3 mesos

Patriota:El ladrón creeque todos son de su condición."No hi ha dubte.

user Anthony | Fa 3 mesos

"Todo intento encaminado a quebrantar total o parcialmente la unidad nacional y la integridad territorial de un pais es incompatible con los propósitos y principios de la Carta de las Naciones Unidas" (Resolución 1514 de la Asamblea General de las Naciones Unidas. 14.12.60). Artículo 2 de la Constitución española (la que sacáis a pasear sólo cuando os conviene). Dice así: "La Constitución se fundamenta en la indisoluble unidad de la Nación española, patria común e indivisible de todos los españoles, y reconoce y garantiza el derecho a la autonomía de las nacionalidades y regiones que la integran y la solidaridad entre todas ellas". (A mi en la Constitución hay cosas que no me gustan, pero como está en vigor votada por mayoría la tengo que respetar).

user Toni S. | Fa 3 mesos

La independència de Catalunya —i de la resta dels Països Catalans, si així ho decideixen— a voltes pareix que se la creguin més els unionistes ultra espanyols, que no pas molts de connacionals nostres adormits o despistats. Així és desprèn de les reaccions sense solta ni volta en forma de "comentari" de qualque ultra, si no es creguessin que la independència és possible aleshores no es posarien tot d'una neviosets ni reaccionarien escrivint tantes pardalades sense cap sentit i sense tenir mai argumentacions amb cara i ulls per a rebutjar la independència.

user Claro que sí, guapi | Fa 3 mesos

Si las consecuencias ya las tenemos. Tenemos al Genu Varum haciéndole un beso negro al Pastelero Loco. Te parece poco?

user Pepet | Fa 3 mesos

Amb la oppusticia naszional,i aquell M.Rajoy,que calia esperar?.

user Gracias. | Fa 3 mesos

A.- Yo no pongo en duda los grandes conocimientos de este señor. B.- ¿A qué votants (sic) y a que conseqüències (más sic) se refiere Vd. C.- Y ya que hablamos de Derechos Humanos mucho mejor nos iría (les iría) si empezara Vd. por Cuba. Por ejemplo. Que en aquella isla hay trabajo de sobra. D.- El artículo 96 no dice eso. E.- ¿Eritrea y Cataluña, son lo mismo? Gracias.