user Anselm Llull | Fa 11 mesos

A mi, no m'ha humiliat gens ni mica. Tot el contrari.

user conisi | Fa 11 mesos

vaja cromo

user Pronunciament | Fa 11 mesos

Sabem l'opinió de Prohens però els de Més per Mallorcca no diuen ni mu.

user escorpí | Fa 11 mesos

La fatxa Prohens de tant xupàr-sa-la a Felip VI, a Feijoo i a tots els madrilenys s'ha quedat sense dents.

user Lluís | Fa 11 mesos

Prohens, què t'ha donat España que els estiguis tan a favor.

user Ramón | Fa 11 mesos

Només se sent humiliat qui té una imatge de si mateix.

user Lluís Martí | Fa 11 mesos

Si la justícia és igual per a tothom com és que el Govern de dreta amb el suport de l'extrema dreta de Prohens ha fet una macroamnistia per a les construccions il·legals en sòl rústic? Puigdemont té un projecte polític que considera positiu per a Catalunya. Quin és el ,projecte dels que han construït en sòl rústic a les Balears sense pagar imposts? El caos total? L'egoisme absolut com a norma? El menyspreu als que sí que han pagat imposts?

user Moix | Fa 11 mesos

No podries tenir una mica d'autonomia i no ser un lloro repetidor de consignes de Genova? Puigdemont t'agradí o no és un diputat elegit democraticament i sobre paper amnistiat. No es cap terrorista ni cap assassí.

user Joan Miró Font | Fa 11 mesos

"...Les resolucions judicials hi són per complir-se". Ah sí? I ses lleis, com sa d'amnistia, que promulguen es parlaments, en aquest cas s'estatal, que no s'han de complir també? I jutges com en Llarena o em Marchena, les compleixen? I si no les compleixen, què cal fer i a qui cal fer cas?

user ACirer | Fa 11 mesos

El que és humiliant, antidemocràtic i èticament indefensable és que consentis que continuï com a president del Parlament l'individu que hi fa d'okupa. Sempre centrada en Madrid. Encara no has après quina és la teva feina? Perquè sempre pots demanar un trasllat al teu cap. Quin alè!