user Xavi | Fa 10 mesos

La justificació per part del propietari que la indesitjable només portava 2 dies a la feina, em repugna tant com la subjecta en qüestió. Aquí la única resposta era que ja no treballava a la fleca. Per part meva proposo el boicot a la propietat.

user Ramón | Fa 10 mesos

Dons vaja perla aquesta encarregada, que als dos dies de fer feina, en ple període de prova, cal suposar, ja tracta així els clients "porque le da la gana". Esteu segurs que fa feina a favor vostre?.

user Es Llonguet Forn Artesà | Fa 10 mesos

Estimades i estimats, En nom de tot s’equip d’Es Llonguet ens volem disculpar si alguna persona s’ha sentit mal atesa, com a conseqüència dels fets que aquesta noticia descriu. Fa molts d’anys que vetllam per s’ofici de fer pa, per compartir sa rebosteria de ca nostra amb illencs i visitants i de ser inclusius en tots es sentits, amb sa gent que vol tastar lo que feim i amb sa gent que te ganes de formar part de sa nostra comunitat. De nou, ens volem disculpar en nom de tot s’equip, per aquest atemptat en contra des nostres propis principis i comunicar que ja ens hem fet càrrec de gestionar internament aquesta situació. Afegir també, que es fulls de reclamació estan disponibles i que s’encarregada era nova, duia 2 dies d’incorporació i estava en formació. Ens posam a disposició de sa persona afectada, en aquest cas, per a disculpar-nos personalment i gestionar qualsevol necessitat que en derivi al respecte. Visca sa nostra cultura i visca es bon tracte cap a sa gent. Toni i Lali, propietaris d’Es Llonguet.

user Es Llonguet Forn Artesà | Fa 10 mesos

Estimades i estimats, En nom de tot s’equip d’Es Llonguet ens volem disculpar si alguna persona s’ha sentit mal atesa, com a conseqüència dels fets que aquesta noticia descriu. Fa molts d’anys que vetllam per s’ofici de fer pa, per compartir sa rebosteria de ca nostra amb illencs i visitants i de ser inclusius en tots es sentits, amb sa gent que vol tastar lo que feim i amb sa gent que te ganes de formar part de sa nostra comunitat. De nou, ens volem disculpar en nom de tot s’equip, per aquest atemptat en contra des nostres propis principis i comunicar que ja ens hem fet càrrec de gestionar internament aquesta situació. Afegir també, que es fulls de reclamació estan disponibles i que s’encarregada era nova, duia 2 dies d’incorporació i estava en formació. Ens posam a disposició de sa persona afectada, en aquest cas, per a disculpar-nos personalment i gestionar qualsevol necessitat que en derivi al respecte. Visca sa nostra cultura i visca es bon tracte cap a sa gent. Toni i Lali, propietaris d’Es Llonguet.

user Jaume | Fa 10 mesos

Ens discriminen a ca nostra, incomplint la llei, ben segurs que no els hi passarà res. La policia, per experiència vos ho dic, no fa res més que revictimitzar en casos així. Malgrat això del full de reclamacions sigui d'obligat compliment, se'n refoten ben cara alta, els que ens haurien de protegir. I els protoneanderthals eggpanyolíssims bé que ho sabem. La solució rau en l'activisme coratjut i en que ho notin a la butxaca. Però per deixar de patir aquest degoteig constant d'humiliacions, de vexacions xenòfobes, hem de ser prou i amb l'esperit valent i solidari. Cap agressió d'aquestes hauria de quedar sense resposta. Sense resposta contundent, vull dir. Un llistat de "refugis lingüístics" pot ser ajudaria. Però cal anar més enllà.

user Àngels | Fa 10 mesos

El que podeu fer és el boicot absolut a aquest forn. Si perden moltes vendes potser posaran palla a l'esquella. Però heu de ser tots els que vulgueu ser atesos en la vostra llengua, si no se'n fotran. I una denúncia! És il.legal no tenir/donar el full de reclamacions. De tota manera, seria més efectiu un bon boicot al forn.

user Claro que sí guapi | Fa 10 mesos

@Arxi Exactamente. Tú llama a la policía y cuéntales que el motivo de tu llamada es que no te dan la hoja de reclamaciones en una panadería. Dale.

user Pepet | Fa 10 mesos

I que voxleu,van ben amples aquesta colla recolçats pels voxeros,que els donen alas. Ben fet sebra el nom,per no anari,hauriam de fer un llistat,que es poguès consultar...

user Joan Miró Font | Fa 10 mesos

S’actitud d’en Llarena i companyia de no voler aplicar sa llei d’amnistia i voler empresonar sí o sí en Puigdemont i s’habitual d’aquestos comerços de no voler facilitar es full de reclamacions quan es tracta d’una persona client que no es vol atendre perquè s’expressa en sa llengua des país estan en consonància una amb s’altra i té un fonament supremacista que du a no voler complir s’ordenament jurídic

user Arxi | Fa 10 mesos

Quan no et donen el full de reclamacions, s'ha de telefonar a la policia, estàn obligats per llei a tenir-lo i facilitar-los...ja sabem que els ignorants són molt xulos, però no ens hem de deixar trepitjar per aquests arreplegats