user escardapenyes | Fa dervers d'un any

De petits ens ensenyen a no parlar en la boca plena, però no ensenyen a no parlar amb el cap buit. Preneu nota fatxas caps-buits, de res Visca la república, fora Borbons de la nostra vida, que se'ls quedi EspeÑa

user Claro que sí, guapi | Fa dervers d'un any

@Toni Tú lo has dicho. Mucha verborrea, mucho blasfemar en arameo y luego no hay huevos. Te das cuenta de cómo sois, verdad?.

user Joan puigros | Fa dervers d'un any

Queda ben clar que això de la constitució... no va amb vosaltres. Es tan fàcil com aconsseguir la majoria necessaria per modificar-la. Pero clar si no s'aconsegueix la majoria necessria millor botar-la. O sigui feixisme en estat pur ... Ben igual que el que tant criticau

user Conclusió | Fa dervers d'un any

No se mereixen res més.

user Toni | Fa dervers d'un any

No tenim collons d res,ja que estaban a s'escorxador....

user Est | Fa dervers d'un any

Ja els deu haver arribat que aquí hi sobren, no són benvinguts com ara 30 o 40 anys enrera. Independència!

user Res de res | Fa dervers d'un any

Els Borbons amb el suport del PSOE i el de Yolanda Diaz poden estar ben tranquils. Aquest suport és el que val, molt més que el suport de la dreta.

user berridos | Fa dervers d'un any

Los berridos de los que saben que no van a conseguir nada más. ¿Eran cuatro, cinco?. Este digital firmes en el estribo y que no pase ni una sin darla a su enorme concurrencia.

user Catalunya insular | Fa dervers d'un any

Quina República? L'espanyola colonial o la República catalana independent?

user Xx (ver) | Fa dervers d'un any

Recullen el que han sembrat, ni més ni menys.