I què pensen fer? Escorxars-nos?
Mala gent aquesta, sense embuts són mal enconats, i això que en la seva llengua tenen un refran; De fuera vendran que de casa te echaran. Voldria que vos pegas es primer llamp forcat, només viviu per fer mal PePedos i voxornos !faxistas !
Trob que tota aquesta gent a qui no li agrada la nostra llengua i la nostra cultura se n’hauria d’anar de la nostra terra. I si, enlloc d’anar-se’n, ens elimina sistemàticament, a això se li diu colonialisme. I em pensava que el colonialisme era propi del segle XIX. Per tant, sí estan desfasat dos segles.. I pel que fa als aborígens carregats d’autodi, també poden partir en la mateixa galera per TRAÏDORS. Cal defensar-se d’aquesta gent!
Na Malintxe Prohens i VOX com Hernan Cortés. Traidora i conquistadors. Intentant aniquilar el que ens identifica com a poble: la nostre llengüa
Català, sí; bilingüisme, no.
Trist molt trist, gent desfasada, antiga q no evoluciona produeix molta picor.
La solució és reconèixer i manifestar, sense por i d'una vegada, la pertinença de les Balears i de la resta de terres catalanes al poble amb identitat pròpia que som: la nació catalana i disposar de l'estat independent més convenient per a ca nostra (de Salses a Guardamar i de Fraga a Maó i l'Alguer): la República catalana.
Em sembla que ja ho anuncià en un moment o altre. Ara amb Bocs han esdevingut els repressors de la nostra llengua. És una actitut irrespectuosa i antinatural. Els ho permetrem sense fer res ? Què puguin exercir de nazi-fatxes és una prerrogativa que els concedeix l'actual democràcia, però no els dona el dret de consumar un lingüicidi. Què no ens toquin la llengua !!!!!!!!
PP de Mallorca ven la nostra ànima.
Vestits blancs ( blanc sepulcre), mentides i destrucció. El nou canvi del PiPo.