Ver aquí la baula perduda de l'evolucio: l'Australopithecus stultus,
Per simple decència humana, TOTS A VOTAR ANTIFEIXISTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ells són aquí entre nosaltres, desesperats al seu intern, desesperats en l'esperança que el seu demà arribi prest. El seu demà, tenebra blanca, on els seus ulls sanguinolents disposen l'ordre de la vida i de la mort si és convenient, Ells són aquí entre nosaltres, però nosaltres on som? A vosaltres ho pregunto que sou amics, i que sou molts. Ells són aquí entre nosaltres, però nosaltres on som.
Ahir el líder suprem despotricava contra l'anglès perquè deia que desplaçava l'espanyol, que calia protegir a sang i foc. Després, per justificar la jugada, va afegir que els ciutadans espanyols les havien ESCRIBIDO (sic) per queixar-se d'aquesta ignomínia. Que cadascú tregui les seves pròpies conclusions.
Acab de llegir que VOX promet defensar ses platges de Sineu, això sí que és una novetat, es veu que la llumanera de Korke Kampos brilla cada cop en més força........Aaaaagggtuuung. Salut i República Països Catalans.
Algú sap què és dels i de les filles homosexuals dels matxirulos de Vox? Els pares i mares de Vox hi deuen viure amb la vergonya permanent i reprimida
No fa falta dir res més.
Beeee, alguna petita tara potser sí que tenguin, com tothom, però hem de reconèixer que la Humanitat no pot passar sense la seva direcció, sapiència i lideratge. Des del pas del seu quefe requional per l'Oficina del Canvi Climàtic de Calvià, l'espècie humana sap que: -Si bufa Llebeig, te descambuixes tota. -Si hi ha humitat s'entela el mirall i el pelasso s'aplana. -Si plou, les metxes es difuminen. -Si fa neu t'has de posar boina i no llueixes. Si fas estudis sobre medusses, la saladina te barrina la permanent. -Son 50.000 (leuros).
Hi ha que ignorar-los, no perdre el temps amb aquesta gent
Descolonitzar la ment també és deixar de parlar la llengua de Castella i xerrar sempre amb tothom i a tot arreu la llengua pròpia de Mallorca, el català!