Essos essos són los mioss. 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌 Todos presentes menos ió ques toi ascondido. Campeonessssss 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
ASSASSÍ, ASSASDÍ, ASSASSÍ... Que estiguis fora no deixa que ho siguis@
ASSASSÍ...@
@Corbatitas Una respuesta no violenta por parte de la izquierda abertzale? Josu Ternera? Si juntas a Ternera con este tipo sólo hablarán de que te revienta más; una Magnum o una Beretta. Creo que te has fumado la corbata. Madre mía.
En un primer moment rebuig, però estaria bé que Josu Ternera s'hi presenti per Sortu i que hagin d'intercanviar opinions. És a dir, en lloc de resposta violenta, que hi hagi una resposta proporcional per part de l'esquerra abertzale. I si pot ser convidar-los a debatre a Balears. Altrament, gairebé m'estim més la gent extremista que aquells que fan "viatges al centre" perquè descafeinant principis fan comptes ficar la mà al tresor públic. A l'escenari espanyol hi falta el PCE, sense anar dins EU, IU, Suma, Unidas Podemos... PCE i punt. Em veig venir que després de SUMA vendrà "Haz integrales" i ningú no els votarà, crec.
🎉🎶Me vaaa, me vaaa, me vaaa, me vaaa, me vaaa.. me va la vidaaaa, me va el amooool...🎶🎶
Si está en plenitud de sus derechos cívicos a ser candidato, nada que objetar. Por lo de más, cuántos candidatos con las manos manchadas de sangre hay en las diversas candidaturas vascas y navarras ?
Per una Espinya mijó.
Un mató dels advocats laboralistes, se presenta per aquest partit que diu que enduriran les penes. És ben fàcil, endevinar que aquest enduriment no seria pel delinquents, ni pels criminals, sinó pels que pensen diferent d' ells. I a qui li pot fer il.lusió aquesta porqueria?
@Claro que sí, guapi, Si a tu et sembla equivocat juntar assassins als espais de debats és que he encertat amb el comentari. Salut.