Ben bé: 1.8 millions públics per a un club privat que té doblers a tort i a dret provenents de la TV, publicitat, drets d'imatge, quotes i resta de milionsris que hi fiquen pasta. Per això hi ha Consells, eh?: regalar els nostres diners als rics. El Pacte desnortat és manté... Amb qui? El P$O€ amb PP i VOX? FEMS per Mallorca, no us votaran ni les monges de Petra. I PODEMOS estau tots liquidats. Agur pacte de benastres.
Ni al Mallorca ni a nadie para que no se me catalogue. . Señora Cladera: ¿Cómo puede Vd. entregar casi dos millones de euros a un club de futbol, cuando en Mallorca hay mil necesidades? ¿Qué clase de persona es Vd.? ¿Quién le ha dado venia para despilfarrar el dinero de los impuestos de manera tal vil? Vaya a Sineu, donde unas personas enfermas y sin recursos serán echadas de su domicilio por falta de pago. Puede leer la entrevista en ULTIMA HORA de hoy. Y como el de ellos, mil casos iguales o peores. Hago votos para que Vd. y los suyos, y los que le permiten el sobre de cada mes, desaparezcan políticamente del panorama. Me dan asco personas como Vd. O esos de Més o Podemos que tenían que arreglar el mundo. Presuntamente, todos vosotros lo tenéis todo bien arreglado.
Jo no entenc res. No sé quina és la raó perquè MÉS estigui d'acord en donar 2 milions al Mallorca ( A Manacor sempre li hem dit el Palma). Juga a un estadi que li hem pagat. És una afició plena de gonelles. L'únic crit en mallorquí és som mallorquins no som catalans. Diuen Mallorcá, així en foraster. El club no té cap política de defensa de la llengua. NI d'intentar nou vinguts. I ala 2 kilos amb l'excusa de Més que no faran promoció turística. És que és evident que no cal promoció turística i si volen donar doblers idò per concurs, convocatòria o licitació que és per on passa'm tots els privats. No me pensava mai plantejar.me no anar a votar les properes eleccions
Però, WTF !!!? ... què coi pinta sa política barrejant-se amb el futbol !!??????? ... Se'ns riuen a la cara o quèèè !!??? . Am raó hi ha gent que diu que això és MÀFIA. I és que resulta que HO ÉS !!!
Gairebé 2 M € que podrien anar a I+D per treure Mallorca de la dependència absoluta del turisme, però no.
Abbassando di pantaloni.
Trobau que a aquestes alçades és imprescindible promocionar turísticament cap de les nostres illes d'aquesta manera?
La commedia è finita.
Els doblers procedeixen de fons del Consell, Govern i Ajuntament, i no únicament del Consell com dona a entendre el titular.
Viva er Beti, manque pierda. Que no perd a casa (regalada) des barral