El titulo no hay quien se lo crea. No te atiendo porque hablas catalan?...anda a la mierda sres... Pura publicidad separarista...no lo dicen todo. Faltan detalles. Por otra parte, llevo 15 años trabajando en edificio publico en cataluña, hablando castellano...y?
Si ens tenen tan d'odi i els han enviat aquí per extinguir-nos, és impossible posar-se a les mans s'aquesta gent, perque no és digna d'un mínim de confiança i podria fer-nos mal. I si son aqui per atendre només a forasters espanyols i a sudacas, mentres que els altres que pagam la festa hen d'anar a consultes privades havent de fer una despesa extrao confiar en que el nostre cos se guarira tot sol, ja que les seves magestats, els sanitaris forasters catalanòfobs no ens volen atendre, tampoc no hi ha cap motiu perques aquests mals carnissers s'hagin de quedar aqui ocupant places de funcionaris pagades per la gent a la que no volen rebre en visita . La promoció de metges de la UIB ja deu estar titulada i cercant feina i no és just que aquests altres els robin les places. Ni tamppc que els prenguin les del MIR
(Qui va a viure a un territori diferent del propi i no es molesta en aprendre la llengua pròpia dels indígenes d'aquell territori és un colonitzador, tant si són anglófons que van a viure a Puerto Rico, com si són madrilenys que van a viure a Formentera. ) https://twitter.com/jubilatsxmca/status/1405068672566235137?s=20
(Que els madrilenys puguin exigir esser entesos onsevulla quan conversen en madrileny a Madrid i a Mallorca, i els mallorquins ni a Mallorca mateix poguem exigir esser entesos onsevulla quan hi conversam en mallorquí, és una injustícia tremenda). https://twitter.com/jubilatsxmca/status/1405068392923553794?s=20
ARRUIX amb aquesta colla de morts de gana,que vagin a menjar merda al seus paísos aquí no els volem,fotem los fora.
https://www.ultimahora.es/noticias/local/2021/08/30/1296583/catalan-mallorca-denuncian-doctora-por-negarse-entender-usuaria.html Si llegiu els comentaris podeu emmalaltir de la quantitat d’odi cap a la nostra llengua. Si políticament no fan res estam abocats a desapareixer.
@Feliu I vostè sap si el té de veritat, el títol o si és fals? Perque jo no me fio. Als paísos d'origen d'aquestes eminències, hi ha moltes anècdotes sobre morts que han ressucitat al seu velatori. I pot ser molt bé que no siguin miracles.
de cajón: Pel que es veu a tu no t´han canviat res.Que vols dir en que la pacient no ha fet res?
Continua la campaña paancarenegatus...
Balearium, la que continua i no s'atura es la campanya pancastellanorum totalitarius, alias ñordanistanis fecaloideus. Ni un pas enrere en la defensa de la nostra llengua!