Tots aquests carrers, als que els han tret els noms posats pels franquistes, no eren carrers nous quan els ho posaren. Ja existien al temps de la Repûblica i estaven dedicats a altres figures històriques. Si els franquistes no respectaren el que la democràcia havia decidit, tampoc hi ha cap motiu per haver d'aguantar els noms imposats i canviats per la Dictadura. I que els vàndals de la ultra dreta no ho toquin!
tot el meu suport a Artur perez reverte
A.P.R. afectat de forta demència senil.
El cunyat major del regne!
@Obvi Creo que ya tiene una calle en Murcia. No es una avenida, precisamente, pero la tiene. Y tú, cuñao?.
Que dice @endevant, que debió estudiar Derecho en Adís Abeba, que no se puede llamar “idiota” a un político electo. Te tienes que reír.
Totalmente de acuerdo con las críticas a Reverte. No hacía falta llamarle “idiota”. Con “analfabeto” habría sido suficiente. Mal, Reverte. Feo, eso.
No. Idiota és que després de quaranta cinc anys de mort el Dictador, encara hi hagi carrers dedicats a ell i als seus. secuaços, que l'Exèrcit, els tribunals i les Forces de l'Odre estiguin farcits de franquistes i que hi hagi partits polítics a les institucions parlamentàries, intentant eliminar les institucions democràtiques i arruinar la vida a la gent, just per ser demòcrata o per estimar la seva terra natal. Això si que és idiota, com també és idiota que Espanya sigui, després de Camboja, el país amb més foses comunes, amb els represaliats pel colpistes, que fins fa ben poc no s'han començat a obrir, com idiota és també que no se castigui amb anys de presó a tots els que protesten perque no volen que s'investiguin els crims del Franquisme.
En aquest cas, qui ho diu, ho és ! Perez Reverte, no sap què diu, com tants feixistes paÑols. Ja ha perdut molta neurona des de que marxà de Catalunya i s´establí a Ñ. I ara està en plena decadència senil !
Vull fer notar que "idiota" significa ignorant. Els republicans que no siguin "idiotas" no llevarian o no canviarian aquests noms. El PSOE té molts de dirigents idiotas.