user Joan Miró Font | Fa mes de 4 anys

Pur supremacisme castellanoespanyol. Van crescuts

user Bartomeu | Fa mes de 4 anys

Fa temps que ho pens is i segueix així ho faré, canviar a Caixa Colonya, passar-ho tot allà, a més també canviar a empreses de suministrament elcèctric i telefonia compromessos amb la cultura que me sembla que ja n'hi ha.

user Manel | Fa mes de 4 anys

És la fòbia espanyola, conquerir conquerir i conquerir, hi a viure dels subordinats.

user @Joan | Fa mes de 4 anys

Tens raó, ara bé, els bancs, en general, tenen un control exhautiu sobre els clients, ho saben gairebé tot de nosaltres. Perquè, abans de contractar una empresa o a un particular que els representi no ho controlen?.

user Joan | Fa mes de 4 anys

Com sempre una vergonya aquestes coses. Però en defensa de Caixabank. El procurador no és un empleat de l'entitat. És un persona que fa d'enllaç entre jutjats i lletrats. Per tant aquesta manca de respecte no es pot atribuir a l'entitat. El que si que ha de fer l'entitat és comunicar que la seva actitud no és tolerable i va en contra de la imatge de l'entitat i canviar de procurador. Persones com aquestes no poden donar servei a ningú

user Josep Parés | Fa mes de 4 anys

Més enllà de la crítica que es mereix La Caixa per la seva selecció de personal col·laborador destaca la descarada interpretació del procurador quan qualifica l'escrit en català com "una falta de respeto"......escriure en català a Catalunya...... Després diu que ni entén, ni parla ni utilitza el català.......llavors ,que fa a Catalunya? Si no es vol integrar en la societat que l'acull, millor que marxi de lo que ell diu Lérida.

user Joan | Fa mes de 4 anys

L'alternativa a ca nostra és Caixa Colonya.

user Rigoberta | Fa mes de 4 anys

@Jaume, Bona iniciativa. Jo fa temps que vaig rompre les meves relacions amb Caixabank, però és important que els clients es plantin.

user Jaume | Fa mes de 4 anys

Bon vespre. Els que tenim compte corrent a CaixaBank disposam d'un gestor amb el que podem fer consultes, suggeriments i reclamacions. Acabo d'enviar-li l'enllaç de la notícia afegint que trobo intolerable la falta de respecte envers la nostra llengua materna. Podría ser interessant que els clients, que encara ho som, omplissim el correu del corresponent gestor personal amb reclamacions i suggeriments esperant que canviïn els criteris de selecció de personal de l'entitat i de les seves filials.

user balmany | Fa mes de 4 anys

Justamente el mio no sale, pues únicamente digo que este señor lo que pide es poder usar la misma lengua de ULTIMA HORA, desde hace casi 130 años. Se pueden cortar lenguas, pero la verdad es incuestionable.