També Baleàrium i Urinàrium, és tot un clàssic.
Balearium i pipinarium rimen! El pipinarium ho diuen els guies de viatges quan fan una aturada perquè tots els turistes baixin a pixar...
El llinatge segon de Companys és Jover, no Jove.
I ara aquest altre carca, que diu que Companys era el coordinador de les "checas". I és que per norma, els ultres calúmnien com qui se beu un tassó d'aigua, i tant els hi fa si és un personatge històric, com si és una persona normal i corrent, que no els cau bé perque no va per les seves. És escandalós.
@ Toni lo, .- Es el que passa quan es diuen les coses sense pensar...o sense coneixements. Així doncs si fóssis més espavilat i tinguèssis una mica d'enteniment, et preguntaria: per què en Franco va morir al llit??? Jo ja ho sé però tú,... pensa-hi
Com diu un per aqui i com ara s'han inventat els fatxes ignorants, repetint com a papagalls que Companys va ser el que va perpetrar el cop d'estat ,que Franco el va aturar i que el que va ordenar executar als president de Catalunya, va ser el govern de la Repúbica, és totalment intolerable, perque és tractar d'enganar a la gent que no ho sap. Quan sera delicte aqui, com ho és a tots els països civilitzats, manipul.lar i falsificar la Història?
Que sepan los defensores de Companys, que fue un personaje responsable de las checas durante su mandato, lo que no quita que los sujetos del video se comparan con sus defensores .... los extremos son malos
a Biel: Esto se lo dices a los de ARRAN que ensucian toda Palma con sus pintadas
Quan l'odi aflora amb tanta força, és senyal d'un complexe d'inferioritat inaguantable. Pobrissons els feixistes. Què trist és aprofitar el dolç regal de la vida, que és tan breu i efímer, amb el cor ple d'odi. En lloc de cultivar la reconciliació i el respecte mutu entre els humans, es passen la vida sembrant el mal.
A uno que firma "vergonya" Company fue presidente de la Generalitat desde 1.934 a 1.940. En Barcelona, hubo "chekas" desde finales de 1.936. Y no añado más.