user Macià | Fa mes de 5 anys

Aquest espanyolista que firma "i tant" hauria de firmar "y tanto", en sa seva llengua, si vol esser coherent.

user sebastià | Fa mes de 5 anys

@ Hi ha detalls que fan malpensar, .- Un altra nik més al teu compte, noi? Tú, no tens cap dret a queixar-te de que t'ofenen ¿...? quan tú mateix tractes als altres de capullo. I t'has descobert, en la teva estratègia de malpensar que hi ha alguna "trampa" i mentides. Aixó és cosa teva. Tú a mí no m'has enganyat mai i he demostrat les TEVES MENTIDES en el meu comentari anterior. I no et vulguis fer passar per un xaiet, intoxicant als altres lectors amb idees que a ningú més que a tú, se'ls hi ha acudit. I el que no té cap lògica, és que tinguis més de 10 niks, i sempre ho he constatat

user i tant | Fa mes de 5 anys

Pues parece que hay muchos que no pasan de mi. Y a las pruebas me remito. Tú sin ir más lejos. ¿Cosas raras, dices, so capullo?. No es necesario que me digas nada y si no te gusta, ya sabes. Tú ni siquiera estás en mi vida. Afortunadamente

user Ppffffff... | Fa mes de 5 anys

@i tant: dons a mi no me desagrada del tot la teva idea. Aixi sabriem qui ets i, sobre tot, quins motius tens per anar pel mon mes inflat que un souffle.

user astorat | Fa mes de 5 anys

Me sembla que hem perdut "l'oremus". Com pot ser que dins AFEDECO no ho hagi ningú del que estimam la nostra llengua i la faci valer? Ni un trist assessor? Ni cap polític dels que havien de tombar la Feixina, ni aturar l'autopista de Campos? Ja no queda ningú d'aquests? I la nostra llengua meinstinguda pels nostres mateixos? Això té consol? I al Consell de Mallorca a qui hi posarem amb el vots? Que en fan dels nostres recursos? Pa en fonteta? (massa preguntes sense resposta, segur).

user i tant | Fa mes de 5 anys

Claro que no lo entiendes. Donde no hay que no busquen. Ahora va a resultar que llamar fascista al que no piensa igual, es un piropo. Por cierto, puedes malpensar, todo lo que quieras. Estás en tu derecho, y yo no quiero quitar derechos a nadie, como hacéis vosotros que abogáis para cortar la palabra al disidente. Esto si que es fascismo. Solo los cipayos, llaman fascistas, curts de gambals y energúmenos a los demás.

user I tant! | Fa mes de 5 anys

A veure, copiota. Jo no som en Sebastia, ni tampoc tenc el gust de coneixer lo. I només te vull dir una cosa: Deixa de fer coses rares perque la gent te digui coses, cerca ajuda, tracta de millorar, i no molestis més a qui passa de tu. Fora de les nostres vides, arruix!

user i tant | Fa mes de 5 anys

Di claramente que al hablar de dinero se te van las bromas. Y deja de insultar, que por hacerlo no se tiene más razón. Sigo diciendo lo mismo: suscripciones de pago para poder opinar con nombre y apellidos. Además, no creo haber inventado nada. Al que me ha copiado el seudónimo con signos de lo que sea: Ya te dije que si demuestras que lo usas antes que un servidor, aquí o en U.H., lo dejaba de utilizar para siempre. ¿Acaso crees, iluso de ti, que tengo necesidad de copiarte algo?. ¿Para hacerte enfadar o anularte?. ¿Pero en qué mundo vives, si ni sé quien eres y nada me importa?. Ya solo falta que digas que tu has inventado las letras y consiguientemente las palabras.

user Hi ha detalls que fan malpensar | Fa mes de 5 anys

No entenc com a aquests feixista insolent que signa com I tant i també, a l'altre ancià curt de gambals que va d'intel.lectual i que també ve per aqui a insultar i a molestar, els publiquen els seus comentaris, sempre carregats d'ofenses, i mentides. Per mor d'aquesta tolerància cap als intolerants, més d'un lector ens malpensam si aqui no hi haura qualque trampa i, que en realitat siguin menys catalanistes i progressistes del que ens pensam. Si no, no sé a que ve, deixar que aquests energúmens venguin aqui a desbaratar ho tot i a ofendre a la gent. No té cap llògica.

user sebastià | Fa mes de 5 anys

@ i tant, el fals .- et distingeixes del I tant! verdader, no només pel signe d'exclamació, i la prova està en el teu anterior escrit contesta. Es una pèrdua de temps llegir i contestar els teus escrits, doncs estàs ben empeltat dels teus liders, quant a intoxicacions, mentides i suposicions malicioses falses i provocadores, que, afortunadament, no "colen", si no és entre els teus partidaris de conflictes. Quan has dit tú d'obrir un llistat de comentaristes? quan t'he dit mai jo que no? mentides totes teves fetes a la teva conveniencia. I de tocar la butxaca, ja et vaig dir que jo col·laboro segons les meves possibilitats, i d'aixó, jo en dono la meva paraula. Però et fas un capdell i engreixes la teva propia mentida. ETS DESPRECIABLE. I de que t'hagin copiat a tú, jo no en veig cap altra que no siguin els teus "emmascarats", amb tant de mal gust com per fer-ho. Espero que dBalears doni al menys un dia de marge perque ho puguin llegir els comentaristes habituals, doncs ja m'he trobat moltes vegades que, l'endemà, ja no surt, suposo que perque tens algun protector dins el diari que tant critiques i que jo, modestament ajudaria si és el cas. Ho dic en serio, i ho comfirmo perquè entenc que hi ha gent com tú que només parlen per parlar sense comprometre's. Ets un fals !!!