user escardapenyes | Fa mes de 6 anys

Al meu pesar tenc que regoneixe una cosa, vestit de militar : també fa cara de pardal. I és ben vera que com diven ells -"aunque la mona se vista de sed,. mona se queda" Salut i República Països Catalans.

user Toni | Fa mes de 6 anys

La millor foto és la que hi ha dues dones una de taronja clarament se Ciudadanos i l'altra se verd VOX. Està bé que no detectis el sarcasme si ets en Sheldon Cooper, però un pressident tocaria veure quan el treure a fora i no el vol ningú.

user Tivasdan | Fa mes de 6 anys

I què hi fa un que se diu militar a una jura civil? O no s'aclareix o tant li agrada el figurar que encara que no li toqui s'hi arramba, no fos cosa que el trobassin a faltar.

user mongetera | Fa mes de 6 anys

Ja no sap què fer per aparentar ser l´espanyol més feixista de tots. Arruix !

user Lluís | Fa mes de 6 anys

Que li agradi besar la bandera espanyola encara es pot entendre tenint en compte el tarannà del besant, però que a sobre es vesteixi de militar potser que s´ho faci mirar.

user Joan M. Gelabert | Fa mes de 6 anys

Va tenir un orgasme.

user aunque la mona... | Fa mes de 6 anys

Meam si tendria dallonses d´anar al Parlament Europeu amb el traquesito de la primera comunió, aquest bambol.

user Catalunya Insular | Fa mes de 6 anys

Retorn als orígens. Aquests individus es refugien en l'únic lloc on es troben còmodes...

user Estel blau | Fa mes de 6 anys

A les seves ordres her kommandant!

user Aturmeda | Fa mes de 6 anys

Jo diria que és la caricatura d'una caricatura.