user Raimundo | Fa mes de 6 anys

Llàstima q comentaris realizats amb correcció i educació siguin censurats.

user Raimundo | Fa mes de 6 anys

Una lástima que comentarios hechos con corrección sean censurados.

user Per segons qui son uns herois | Fa mes de 6 anys

Però pels fatxes els que son perillosos son els d'Arran i fins i tot als ecologistes, als de MÉS i els de Podem, i aquests son la gent de profit i el futur.

user toni | Fa mes de 6 anys

Li vetaran l'entrada a Son Moix a partir d'ara? Ben segur que no. Vox i els clubs de football fomenten aquest tipus de cretins violents i le Justicia no els escarmenta amb la contundencia que els fets mereixen. Hi ha barra lliura pels faixistes, ells ho saben i s'aprofiten de les actuals circunstancies. Voreu com no hi haurá denuncia per part del Club ni de l'empresa del agredit, els politics que atien aquests salvatges son els responsables i les lleis que ho permeten també. Circulo i Vox, no vos fa vergonya? Atiar Individus bordeline es com atiar pitbulls. Aixó no es pot tolerar i la democracia no ho hauría de permetra. Fastic fa veura politics empresonats per les seves ideas mentrestant aquestes besties esgrimeixen la força bruta amb tota impunitat.

user Aaaaaaa | Fa mes de 6 anys

Ahí ahí , la ley de protección de datos os la pasáis por el forro jajaja creo que os va a caer más de una denuncia

user Idò sí. | Fa mes de 6 anys

Un gran heroi, aquest Marimon, pels ultradretans, neonazis i neofeixistes. Si no voleu rebre una pallissa, no us fiqueu amb ells. Però podeu fer una cosa útil i efectiva: votar els qui els van en contra.

user barrufet | Fa mes de 6 anys

Quin tipus de bestià en que hem de conviure, es festigòs.

user Gabriel | Fa mes de 6 anys

Meam si l'empresonen i no surt en sa vida

user Lluís | Fa mes de 6 anys

Tenim la deferència encara de voler distingir nazis i ultradreta dels bons i correctes espanyols. La realitat és que no és diferencien gaire. Tots tenen un odi a tot el què fa referència a la nostra identitat, i potser la diferència més notable és que n´hi ha de violents.

user Josep | Fa mes de 6 anys

El problema de tot això, no és que se sentin impunes, és que ho son.