user Alexandre | Fa mes de 6 anys

És penós que això encara passi en el nostre temps. Força amic que lluites pels drets de tots els mallorquins, no estàs sol.

user Joan Miró Font | Fa mes de 6 anys

Allò que ja és massa és s'actitud de sa policia local, que depèn d'un ajuntament i, per tant, d'una entitat ben autòctona. Primer s'inhibeixen d'allò que és sa seua funció, que seria tot allò relacionat amb es fulls de reclamacions, i finalment hi acudiren, però quan vénen encara hi afegeixen més llenya fent-ne befa, com si fossin també guàrdies civils o un cos de suport (de fet, sovent ho són). Llavò veig comentaris en es sentit que volem una policia autonòmica. No basta que siga autonòmica, sa local ja és, com dic, una policia autòctona i fixau-vos com es comporta. S'han de formar es agents en un sentit que es veu que es de Llucmajor no ho estan i sa societat també s'hi ha de formar i per això cal mobilitzacions i pedagogia, però cap a tota sa població

user Joan | Fa mes de 6 anys

Cuanta ignorancia leo en estos comentarios...son situaciones absurdas y ridiculas...no hay para tanto¡¡¡¡

user On hi hagi un cafè mallorqui que se llevin els alt | Fa mes de 6 anys

A Llycmajor hi ha més cafes, més barats, nets, que ho fan millor, que son amables i que no son racistes ni mallorquífobs . No hem de ser beneits i donar ganàncies a aquesta gentola que es creu superior perque no sap parlar Català.

user el poble mana | Fa mes de 6 anys

Aquest cap de setmana els "Naranjitos i Colegas" varen fer un amago de manif. sembla que eran uns 1,500 i vai voure algunes pancartas en l'escrit, aferrauvos, "Derecho humano, hablar su lengua" té crosta la Cosa Nostra fatxa, si hagueren escrit "derecho de los castellanos, hablar su lengua" ells se consideren" humanos" els galegos, els de Euskadi, els catalanoparlants, asturians, aranesos etc, no som humans, per tant, no podem parlar, xerrar, rallar, enrraonar la nostra llengua.A P.P.C. castellanos.

user Exigim justicia | Fa mes de 6 anys

Volem tenir una policia autonomica que no ens tracti a noltros com a delinquents, malgrat ser les víctimes, ni que protegesqui a la mala gent si aquesta és espanyolista.

user balearium | Fa mes de 6 anys

Algunos creen que provocando van a arreglar algo... angelitos...

user Barrufet | Fa mes de 6 anys

-Quina raó tenía Antonio Machado quan fa molts anys va dir: …...Castilla miserable, hayer y siempre dominadora, hundida en tus andrajos desprecias cuanto ignoras. -En resum, que encare hiá molte pedra per picár.

user Tomeu | Fa mes de 6 anys

On són es "defensors" des "mallorquín", des "bálèá" i tot aixó?

user Amples | Fa mes de 6 anys

Pura esquizofrénia. Per una part te diuen que miris que posa el teu dni i per l´altre te diuen que si parles la teva llengua, contemplada i protegida a la Constitució ejpañola que han jurat defensar, "te buscarás un lio". Si però no, no però si. Anau a filar estopa.