user Sidro | Fa mes de 8 anys

Jo no la canviaria. No és igual encendre el llum a les 6 que a les 7.

user Wojciech | Fa mes de 8 anys

Al que diu que és una excusa per ser diferents d'Espanya... tota espanya el tindria de canviar, que fins el 1940 portava tota l'horari britànic que es el que ens toca a tots.

user ja va be | Fa mes de 8 anys

Tendremos más sol por la tarde (teóricamente ya que el astro rey no entiende de estas cosas), pero a las nueve de la mañana todavía será de noche, especialmente durante los meses de invierno. Y ya no te cuento si llueve y el cielo está encapotado. A mi ya me va bien tal como está ahora.

user : | Fa mes de 8 anys

No ho veig massa clar jo a això. Si a les zones d´Europa que també es troben dins el mateix fus horari no prenen també aquesta mateixa decisió, serà un embull a l´hora de viatjar.

user jordi | Fa mes de 8 anys

Posem el fus horari que posem tendrem les mateixes hores de sol. El principal problema que tenim a Balears i a tota Espanya, és l'aturada de 3 o 4 hores que feim a la tarda, és a dir, es tanquen els comerços mentre és de dia i es tornen a obrir quan es fa de nit. A la resta d'Europa aquesta aturada és de només una hora. Tenen obert mentre és de dia i tanquen abans, a més la seva jornada laboral és més compacta.

user Carolina | Fa mes de 8 anys

Preferiría que dejaran para siempre la hora que tenemos ahora, no la hora de invierno, me da igual si estamos o no en huso horario, por las mañanas en invierno es oscuro cuando voy a trabajar es igual con cambio o sin él, pero por las tardes con el cambio se hace tan pronto oscuro que no puedo ni ir a pasear con mis perros durante 3 meses, vivimos en el campo allí no hay luz en la calle

user unaperaqui | Fa mes de 8 anys

L'horari d'estiu va 2 hores per davant el temps natural solar, i personalment no trob adequat mantenir un horari tan diferent del temps natural solar. Estam prou a prop del meridià..Trob que 1 hora per davant a l'hivern ja està be. I a l'estiu, si m'apures, també. Perquè això de fomentar que la gent sopi a les 22 hores perquè fa claror fins molt tard, és un desbarat, tot i que a l'estiu queda compensat pel fet que, si a l'estiu no tenim aquestes dues hores per davant el sol, a les 4 de la matinada ja faria claror i tampoc és pla, perquè fomentaria més insomni a hores quan la gent es sol adormir més. Però a l'hivern? Què volem, que a les 8 del matí encara faci fosca? Molta gent ja és a la feina a tals hores, i això si que és depressiu, aixecar-se i començar la jornada a les fosques! El que hem de fer és matinejar un poc més i a jeure abans.

user AliBay | Fa mes de 8 anys

Catalunya, Balears i la meitat de València som a l'Est. L'Aragó i la resta de la Penísula és a l'Oest. I Anglaterra és meitat a l'Est i meitat a l'Oest, precisament perquè el meridia de Greenwich passa per la meitat.

user el asco de siempre | Fa mes de 8 anys

Cualquier pijada sirve, para decir que son/somos diferentes al resto de España. Por esta regla de tres Galicia también debe tener usos horarios diferentes. Además esta división hecha a gusto de los ingleses, no responde a la verdad matemática. Vemos, en el propio mapa, como muchos territorios se meten en una franja horaria diferente, según convenga. Además, con referencia al sol, ya son dos las horas que llevamos. Valencia y Barcelona, por ejemplo, tendrían una hora de diferencia. Y dentro de Cataluña, si bien se tendría la misma, la aparición del sol no es la misma según se viva en la costa o en el extremo más occidental.

user Jaume I | Fa mes de 8 anys

Abans de mantenir l'horari d'estiu respecte al d'hivern seria més fàcil i lògic canviar els horaris i comença a fer les coses dues hores abans del que fem ara.