Sa mamella:Se pot anar al refugi de La Trspa, malgrat no siguis soci. Avui surt a un diari i dóna el telèfon on s' ha de cridar. Del refugi drl GAB en canvi, no posa res.
Tots aquests que volen més turisme, que diguin on viuen. Segur que fan els doblers aquí i se´ls enduen a fora, on viuen. Perquè per aquí, a Mallorca, no pots fer una passa en llibertat. Els carrers sobresaturats (anau per Sant Miquel), les carreteres amb més guiris que mallorquins... i au! A esgotar les reserves d´aigua. Que qui ho paguen són els illencs. Els turistes, després de fer rajar l´aixeta, se´n tornen al seu país sense restriccions.
El GOB de nou fent de cinquena columna del PP, aconseguiran el que han fet altres vegades: pegar closcades als governs d'esquerra i fer guanyar el PP, tant sigui en Mates com en Bauzá. Francament, que s'ho facin mirar.
17 de maig de 2003 EL GOB FA UNA PARET DE BLOQUETS DAVANT EL CONSOLAT CONTRA EL PACTE DE PROGRÉS 25 de maig de 2003 MATAS GUANYA PER MAJORIA ABSOLUTA Legislatura 2003-2007 LEGISLATURA DE LES AUTOPISTES, CARRETERES, ETC. Per tant, senyors del GOB, s'ho facin mirar!
Aquest que diu que som soci del GAB deu ser un d'aquests amigots que van a fer juergues a la Trapa
Tu no ets soci del GOB. Tu ets soci del GAB.
Al refugi de la Trapa no n'hi ha de massificació, gens ni una mica. Per què la directiva del GOB no permet que tots els socis hi puguem anar a estar? Quants d'anys fa que diuen que rehabiliten la Trapa? Quants dels arbres que sembren han aferrat?
El GOB quan troba que les coses no se fan tan be cpm podrien fer-se, pega. I pega tant a la esquerra com a la dreta. No té amics, malgrat molts els identifiquin amel PSOE, MËS, la OCB, la UIB o fins i tot ARRAN. Encara que jo no estic d´acord amb el GOB, malgrat ser un dels seus i penso que el Govern ho fa bé. Però tampoc no sé si és que després del desastre del PP amb en Bauzá al cap, tot camí per pedres que tengui, pareix sembrat de flors, violes i romaní.
Ja ho va dir en Toni Gomila: "QUARANTA PUTES DE GOB"
Molt bé Margalida i GOB. Però hem de començar a diferenciar el turisme sostenible dels habitatges de lloguer vacacional -que s'han de regular evidentment- del turisme massificat de les grans cadenes hoteleres