user Bajoan | Fa mes de 9 anys

No era el moment d'enfrontar-se per les engrunes d'uns pressupostos autonòmics. Només els esclaus es barallen entre ells per l'almoina del carceller. Poca perspectiva i visió de futur.

user Mallorquina | Fa mes de 9 anys

Balears, valencians, i catalans, sempre agermanats contra es feixisme espanyolista. Mierdalenyos, ARRUIX de sa nostra terra

user Margalida | Fa mes de 9 anys

Tanmateix, el poble serà qui tard o d'hora, tendrà la paraula. Jo crec que la CUP comença a ser com a la resta de partits, tot en benefici dels càlculs electorals. Esper que quan el poble haurà votat no seguin d'aquests que diuen, el poble s'ha errat.

user Cop de falc | Fa mes de 9 anys

Independentistes, me'n fot com ho faceu. La vostra obligació és posar-vos d'acord. La Història us vigila...

user Pepe García | Fa mes de 9 anys

"Castella..." El que no ha complit el seu compromís és Junts. Rellegeix la declaració d’inici del procés d’independència i compara-la amb els pressupost. Dius que la etapa autonòmica ja se ha donat per acabada, i defenses un pressupost autonòmic, molt coherent no ets.

user "Castella mos roba" | Fa mes de 9 anys

Tot això prové del error den Mas, de no convocar noves eleccions el 9 de janer de 2016 i cedir a les demandes de la CUP. En Mas se retirà, que ès lo que se demanava, ara la CUP ha de complir els compromisos. Els de les CUP són uns traidors, han enganyat a uns pardals asoleiats que confiaren amb aquesta genteta antisistema. La etapa autonòmica ja se ha donat per acabada, i ara ès hora de fer política de estat. Primer l'estat propi, i quan se tengui l'estat propi ja se aplicaran les polítiques socials que se aprovin.

user Pepe García | Fa mes de 9 anys

Cavall o eugua et refrescaré una mica la història amb una dada que crec que és important. Els troians eren dins Troia i els grecs defora. Ara pensa una mica; qui és independentista fa anys i qui s'ha apuntat al independentisme fa pocs anys? No serà Convergència el cavall de Troia ?

user Esteve Cambell | Fa mes de 9 anys

El que és inexplicable des d'un punt de vista independentista és que un partit, CDC, després de més de 30 anys en el poder hagi estat incapaç de fer un pas ferm cap endavant. No es pot presumir d'independentistes (des de fa 4 anys, i encara no ho sembla) i pactar amb Madrid segons interessos aliens als Països Catalans. Ho han fet amb tots els governs i amb tots aquests nefastos personatges. A qui volen enganyar?

user Egua de Troia | Fa mes de 9 anys

Perdó, l'egua de Troia. No vull que estigueu enfadades.

user Cavall de Troia | Fa mes de 9 anys

La CUP és el cavall de Troia d'espanya dins Catalunya. La seva missió, sabotar el procés des de dins.