També copiaren el seu logo de la gavina, d´un dibuix que hi havia al tap de les ampolles d´un cava català.
EspaÑa s´assembla a Xina perquè tot ho copia, però per s´altra s´hi diferencia perquè no vol trebaiar. De tota manera està condemnada: espai 3er. món.
El PP només té artistes en "B" o "en diferit", per això ha d'agafar el des altres. Fotografiar-ho sí, treure'n profit no; molt manco si no han demanat permís a s'autor. A alguna banda he llegit a més que el PP ha manipulat sa foto esborrant de sa imatge alguna cosa així com "PP Perillós", així que ja és tenir dellonses!! I el que m'ha agradat més... d'entrada m'ha parescut un uniforme d'un pres i he pensat "els hi escau, sí..."
No hi ha artistes, al PP? Ningú sap dibuixar, ni pintar, ni ser creatiu?
Fa bé de denunciar-ho. Al cap i a la fi aquests artistes es desesperen demanant permisos als propietaris dels immobles (i elements urbans) per plasmar el seu art. Ni s'els ocorreria apropiar-se d'una propietat (aquesta física) que no és seva sense autorizació. Angelets.
Això no ès art. Se mereix una multa per embrutar parets. I que no se queixi, ni sabia que existís tal «artista».
Si son capaços de robar milers de mil.lions, robar l´obra d´art d´un altre, que a més no té reconeguts els drets d´autor, els deu parèixer molt normal als del PP.
No soc del PP ni molt menys, però tampoc hem de crear polémica perque si. Efectivament, està al carrer, i opin que tothom el pot fotografiar., i usar-ho.
Es que els del PP no tenen res seu, tot es robat.
Na Peggy Camps l'anomenaria "Sa Soma" a Marc Peris.