...I aquesta concessió que fa en Rajoy per a ses illes Balears, no ho pot fer igualment per a Catalunya?
TraduÏt al llenguatge col·loquial: aprimament de molts i engraïxament d'uns pocs. A part, ningú m'havia dit res. Dret a decidir. Referemdum: 24M (ARA ÉS L'HORA)
Aixó de regim fiscal propi vol dir que encara ens aprimarán més la cartera. Regim made in pepe, la carn per jo i els ossos per tu.
Si Ses Balears poden fer fora es peperos, aquests tardaran mig segle a poder tornar. De malament que ho han fet, passaran gana, molta gana ..
resignate, catalufo. Como mínimo, 4 añitos más.
Lo que han de fer "es nostros" és deixar de mirar prim i dir ses coses pes seu nom: Fa segles que s'estat mos roba, però en aquests darrers 38 anys hem sumat un dèficit de 111.000 milions d'euros (en valors actualitzats) des quals només 33.000 poden esser atribuits a unasuposada solidaritat ni reconeguda ni agraïda, la resta, 78.000 milions d'euros han estat robatori pur i dur, i han aconseguit que ara ja estem per davalla sa mittjana espanyola en renda familiar disponible. Que envestesquen per aquí i deixin anar es fer de ploramiques.
Recordeu allò de "Apoyaré" den Sapatero ?, doncs això serà més de lo mateix !!!! , però en aquest cas den Racoi.
Fa tants d'anys que parlen del REB que ja no em creg res. El que si hem REBut son moltes retallades de coses que ja teniem
I això què és? Grumolls per esquer i dur-se´n el peix gros? Ja no el creu ningú. Fa temps que el coneixem i va perdre la crediblitat. Insisteixen i no se n´adonen que se´ls veu el llautó. Voldria sebre quants de badocs el creuen...
I això no ho denuncia qualcú??? És un acte electoralista! Ha tingut tota una legislatura per fer les coses bé, per demanar el que li correspon a les Illes i ara creu que el votarem per aconseguir un règim fiscal que ens pertany. Au! venga... és deuen pensar que som beneïts. La feina d'un polític es aquesta i no perdre el temps com fan.