user Guaitant per la finestra | Fa mes de 10 anys

A més es nota per la redacció que som tres persones diferents. Quin troç de mac, que és aquest mallorquinoide!

user Cucut. | Fa mes de 10 anys

Guaitant...: Moltes gràcies pel seu aclariment. De tot cor les hi don. "Mallorquín" ja està desemmascarat. Mani feines!

user Guaitant per la finestra | Fa mes de 10 anys

Ha, ha, ha! Jo soc una dona, encara que l' arribaespanya ara dirà que vostè i l' altre senyor es travesteixen per opinar.

user Cucut | Fa mes de 10 anys

A Guaitant...: Em sap greu per vostè, però ara aquest orat de "Mallorquín" també es pensa que vostè som jo mateix. Aviat tots el comentaristes seran un CLON meu per a ell. Dispensi que la seva bona intenció li pugui dur cap molèstia. Agraït.

user Aquí, en català! | Fa mes de 10 anys

Compatriotes: Que no ens imposin, també en aquest fòrum, el LEPE (Lengua Española Propia de España...), conegut a l'Aragó amb el nom de LAPOLLA (Lengua Aragonesa Propia de Otros Lindos Lugares de Aragón...) *. Deixem sense respondre ni valorar els comentaris escrits en "la llengua cooficial distinta del català" ** i si podem evitar de llegir-los, millor. Demostrem, amb fets, que aquí el foraster no és útil ni necessari o, dit d'una altra manera, no permetem que ningú -evidentment mal educat- pugui actuar com si el català fos inútil i innecessari en el territori on és l'única llengua pròpia. *S'ha d'advertir que aquestes denominacions no són una burla cap a la llengua castellana ni tampoc cap als espanyols en general, sinó un "homenatge" adreçat només als espanyols que, avui (12-3-2015), continuen menyspreant el català i entre els quals hi ha aquells qui l'anomenen -i això no és broma- LAPAO (segons ells: Lengua Aragonesa Propia del Área Oriental). **Un altre "homenatge", aquest pic a en Rafel Bosch que va utilitzar una expressió equivalent per tal d'amagar el nom de la nostra llengua.

user "Castella mos roba" | Fa mes de 10 anys

¿I no seria millor desfer-se de la competència de la sanitat? Que sigui competència del Gobierno de España, igual que ho ès la policia o la justícia.

user mallorquín | Fa mes de 10 anys

cucut/quevedo/guaitant/viejo chiflado, la personalidad múltiple es un indicio claro de enfermedad mental....

user Joan | Fa mes de 10 anys

Sobretot si hem de pagar la mordida a UM o com s'anomene ara.

user unaperaqui | Fa mes de 10 anys

A I doncs: ben cert això que dius, en deixar de tenir governs "franquícia" i tenir-ne un de nostro que ens representi de debò podrem començar a anar. A El PI: a més de amb el tema de finançament trob que vos heu de banyar amb el de política territorial, linguistica i consens educatiu per poder pactar. En fareu el doble de vots així. Si no, no es fiaran fe voltros.

user gall | Fa mes de 10 anys

@ganyà. Idò jo crec que farà els ous en terra.