user arruix | Fa mes de 10 anys

arruix obra cultural pancatalanista de sa nostra terra

user Visca la gloriosa senyera! | Fa mes de 10 anys

La nostra gloriosa senyera, present a tots els escuts municipals de les Balears, té la gran virtut de posar histìeric tot el feixistum renegat i foraster. Visca la nostra gloriosa senyera quatribarrada!

user Sinever | Fa mes de 10 anys

Gorilet A nes pursbeneits ( tot junt ) o analfabets com tu , a Sineu als hi cantam es gori-gori, molts d' anys

user Sinever | Fa mes de 10 anys

Gorilet Sembla que no has evolucionat, per aixó te pos sa L devant sa E , jo puc tenir malalt es cervell , pero com t'he dit tu al tens buit , ben igual que un caixó que no hi ha res dedins

user molts d´anys | Fa mes de 10 anys

gory, analfabeto

user Goriet | Fa mes de 10 anys

Francisqueeeeee, du sa coqueeee! Tranquil, Sineueret , la curtor la veig d'enfora. Puc veure que amb estudis a ca ses monges, amics del Sir-culo bâléâ i molt de temps lliure se pot arribar a tenir un embull dins el cervellet mal de curar. Puc veure també que fins i tot un ignorant com tu ja s'hi mira a l'hora d'escriure. Vas pel bon camí. Deixa les males companyies, aprèn a llegir, estudia una mica de llengua (Català, tant si t'agrada com si no), d'història de Mallorca, segueix amb la medicació, i per ventura d'aquí a cinquanta anys te podràs relacionar amb persones humanes. Molts d'anys!!!!!!

user Sinever | Fa mes de 10 anys

Goriet Lo mes ridicul es voler corregir faltes a un escrit, i resulta que es corrector en fa una de garrafal, No crec que vegis res , no hi veus un pam enfora des nas

user mallorqui | Fa mes de 10 anys

Arruix obra cultural pancatalanista de sa nostra terra! no mos fareu catalans, feixistes!

user Joan Josep Llull | Fa mes de 10 anys

"[...]l'ideal fóra adoptar, no ja la forma "Catalunya Gran", sinó senzillament Catalunya, per designar les nostres terres. Ara bé: aquesta aspiració ha d'ajornar-se sine die. Podem preparar les condicions materials i morals perquè, un dia sigui ja factible. I és per això que en certs moments caldria recomanar una cautela esmolada en l'ús de la paraula "Catalunya". Hauríem de fer els majors esforços per reservar-li en el futur aquella amplitud integral. És per aquesta raó que convé emprar sistemàticament la denominació "el Principat"[...] Al cap i a la fi, en tot aquest problema del restabliment d'una terminologia col·lectiva apropiada, la victòria sobre els anacrònics prejudicis particularistes ha de ser guanyada a força de reiterar les fórmules escollides i procedents, i a força d'acostumar-nos i acostumar els altres a utilitzar-les d'una manera metòdica. No ens hem pas d'enganyar: es tracta d'una qüestió de rutines. Contra la rutina creada en els temps de la nostra disgregació com a poble, hem de crear-ne una altra que resumeixi la nostra voluntat de reintegració. [...]" Joan Fuster, "Qüestió de noms" (1962) Ara ja és factible, el futur ja és aquí. Tots quants tenim voluntat de reintegració ja hem superat "la rutina creada en els temps de la nostra disgregació com a poble" i, gràcies a tots aquells qui ens han preparat "les condicions materials i morals" perquè ho sigui, de factible, ens hem acostumat a utilitzar metòdicament el corònim Catalunya amb l'amplitud integral que li correspon, això és, de Salses a Guardamar i de Fraga a Maó i l'Alguer. També, empram sistemàticament la denominació "el Principat" per referir-nos a les quatre províncies de la Comunitat autònoma espanyola, dita "Catalunya" per la legalitat estatal ocupant i per tots quants no han aconseguit, encara, "la victòria sobre els anacrònics prejudicis particularistes".

user arruix | Fa mes de 10 anys

arruix obra cultural pancatalanista de sa nostra terra! Som i serem mallorquins! Mai catalufos!