user Beníssim | Fa mes de 10 anys

Però si això fa créixer l´independentisme! Segueixi, Sr. Bauzá, que ja li arribarà el su Sant Benet!

user Ferran | Fa mes de 10 anys

No hi haurà cap assessor del President Bauçà que tinga un poc de sensibilitat pel futur del català que haja llegit l' article de Rafel? No li podria contar al President l'article? No li podria dir al President que contra la llengua mai es té raó?

user Iván | Fa mes de 10 anys

Res no ha canviat des dels Decrets de Nova Planta. Després es demanen perquè volem fer el nostre propi camí; simplement, perquè no ens respecten, i qui no respecta, no estima, i si no t'estimem, simplement, marxes

user Jaume | Fa mes de 10 anys

Podéis dar gracias a Bauzá por el TIL. Él, efectivamente, pretendía quitar algo de la sobredosis de catalán en las aulas, y pensó hacerlo introduciendo el inglés (algo, por otra parte, muy necesario). La oposición al inglés y al castellano os ha delatado como lo que sois. Lo correcto era someter el catalán a referéndum, y concedernos la autodeterminacion lingüística. Sabéis de sobra lo que habría pasado. Esa era la manera de quitar el catalán. Por fortuna para vosotros, el PP no tiene ninguna visión de los verdaderos problemas de fondo, que tienen mucho que ver con el dogmatismo que exhibís, y que fue causado por ellos mismos. Vosotros, claro, no hacéis política en las aulas. Lo vuestro es religión.

user ALM | Fa mes de 10 anys

No hi ha pitjor entenedor que aquell que no vol entendre.

user Blai Ferrer | Fa mes de 10 anys

Molt bé, clar i llampant. Amb aquest TIL el coneixement de l'anglés no millora, sino que confon i incrementa el fracàs escolar.

user Joan Melià | Fa mes de 10 anys

Molt bon article, Rafel. I entenc com a ironia que pugui servir de res canviar de consellera (no cal: és l'emblema de la política educativa d'aquest govern; deu ser l'única cosa positiva que hi aporta)

user Tomeu | Fa mes de 10 anys

No cal que el derogui. Caura tot sol. Com pitjor ho facin, mes s'enfangaran. La merda ja els arriba al coll.

user Pere Rosselló | Fa mes de 10 anys

Molt bé! Això és parlar clar. A veure si ho entén d'una vegada, aquest Bauzá.

user boicot a ib3 | Fa mes de 10 anys

Fantàstic Rafel!! Tengui "coratje" senyor president i derrogui el TIL.