Adreçat a la persona amb el pseudònim Tots a l'escola. La paraula aplaçament és una traducció literal de la paraula "aplazamiento". Si sabessis escriure i comunicar-te amb formalitat i correcció en llengua catalana, haguessis escrit ajornament. Potser ets tu el que ha de tornar a l'escola per aprendre a escriure amb la nostra estimada llengua.
Quina porada que fas, tiramon. A Corea del nort la gent també va UNIFORMADA. Segur que t´encantaria.
Esparral, certament aquest govern està pròxim a això que dius tu. Esteim a punt de veure per decret que si la manifestació és contra les seves polítiques 100 serà igual a 1 i per tant, no hi haurà tants manifestants. Només ens queda veure això!!!
Em sembla recordar que a no sé quina manifestació ja es va fer una foto aèria i es comptava una a una ses persones que hi havia i no record ben bé si era es mateix Diari de Balears quan encara tenia versió en paper. Per altra banda, reiter s'observació de Perifèria, ja que es farà una manifestació a cada illa
No només serà el nombre de gent, sinó que amés, la gent anirà UNIFORMADA, la qual cosa donarà molta força a la protesta.
Científicament...Quin doi!
Jo no m'esforçaria gaire. La xifra serà molt fiable, i força elevada, segur. La manifestació serà un èxit impressionant. Però quan els matemàtics i professors diversos donin les seves ajustades i científiques dades, si no agraden, que no agradaran, al Sr. Bauzà, ell ja procurarà que els seus cans de bou rectifiquin a la baixa. Com que tenen 34 vots en el Parlament no es descarta que vulguin fer com a l'estat d'Indiana, on varen estar a punt d'aprovar un decret en el qual s'afirmava que el nombre pi valia 4 (això d'un nombre amb infinites xifres decimals era un emprenyo). Una majoria parlamentària ben duita dóna molt de joc. I si votam que a la manifestació només eren vuitanta-tres persones i dos moixos magres, no hi ha matemàtics que puguin fer-hi res.
Molt bona iniciativa! La manifestació serà històrica. A veure des del govern com justifiquen després els comptes malintencionants que fan dels participants (com el recompte dels vaguistes, que ja ha demostrat la mala bava que gasten o la ineptitud per sumar).
També podrien fer el recompte de les altres illes, on les xifres també solen ballar. A Maó té pinta que será important!
És igual si es fa científicament, com si tots fossin comptats d'un en un. El PP popular dirà que la "majoria silenciosa" eren a casa seva mirant el televisor. I si n'hi ha decennes de milers, en veuran només centennars... Aquestes són es matemàtiques populars,