user Francesc | Fa mes de 12 anys

Sabem una cosa nova d'aquest honorable senyor batlle: Té excuses per escopir damunt sa seua paraula. Res de nou en un representant dels servidors de la FAES, però es veu que necessitam veure-ho d'un amb un per acabar-ho de tenir clar. Pobre home aquest conferenciant. Autocondemnat a tenir la imatge emmerdada amb aquests antimallorquins del sirkulô.

user canamunt | Fa mes de 12 anys

Gràcies dic pel teu "copy & paste", perdona copiar i aferrar.

user ben amic | Fa mes de 12 anys

El Batle de Sineu, cap del Partit Popular a la capital des Plà, té assolit el compromís de governar el poble sense cometre cap mena de corruptela i d'evitar qualsevol tipus de fòc, de renou, d'enfrontament social. En Romám Pinya Homs podria haver caigut en l'engany dels que fan par del Círculo Balear. El meu suggeriment és que lascoses que vulgui fer el Círculo Balear ho faci a Ariany o Costix

user dic | Fa mes de 12 anys

@canamunt: ha 1 interj. [LC] Expressió usada per a acollir la nova d’una cosa que semblava no poder ésser. 2 interj. [LC] ha! ha! Expressió usada per a indicar satisfacció, triomf. 3 interj. [LC] ha! ha! [o ha! ha! ha!] Expressió usada per a imitar una riallada. ja 1 1 adv. [LC] Des d’abans, no més tard, d’un temps determinat del passat, present o futur. Quan hi vam arribar, ell ja se n’havia anat. Quan hi arribarem, ell ja deurà ésser fora. Fa dos dies que els el vaig adobar, i ja el tornen a tenir espatllat. 1 2 adv. [LC] Davant d’un verb en present, expressa una acció immediata. Ja vinc! Ja ho fas? 1 3 adv. [LC] Davant d’un verb en futur, expressa la confiança en què una cosa s’esdevindrà. Ja ens veurem. Ja ho faré. 1 4 interj. [LC] Expressió usada, sovint irònicament, per a indicar que ens fem càrrec del que ens diuen, que hi assentim. 2 1 [LC] ja que loc. conj. Del moment que. Ja que en portes, dóna-me’n. 2 2 [LC] ja sia que loc. conj. Encara que. 3 [LC] ja... ja... loc. conj. Introdueix proposicions distributives. (DIEC2)

user canamunt | Fa mes de 12 anys

JAJAJAJAJAJAJAJA ! Quasi son més els conferenciants que el públic de les seves xorrades feixistes. cir CULO balear: a mamar-la a madriz

user Mac Insular | Fa mes de 12 anys

Qué baix ha caigut en Roman Pinya, i no per la seva ideologia prou coneguda.

user XL | Fa mes de 12 anys

El problema és si s´en duen subvencións, amb tantes necessitats con hi ha actualment.

user Rosella | Fa mes de 12 anys

Es veu que a Sineu tenen milers i milers d'adeptes, els del SirCULO. Diuen que varen haver d'anar a cercar més cadires perquè, com es veu a la foto, la sala era plena de gom a gom. En una paraula, un exitàs, la conferència.

user Bart O'Lomé | Fa mes de 12 anys

¡Cómo si Europa tuviera vela en este entierro! Bien que se apresuraron Francia e Inglaterra a aceptar su Gobierno antes del final de la Guerra Civil,con menosprecio a los pobrecillos de la II República.Las nuevas generaciones han sido educadas en el odio y así les va a ir.De frustración en frustración.Somos muchos los que vivimos aquella época y tenemos memoria.Sabemos que todas las familias de los políticos actuales fueron educadas y medraron a la sombra de Franco,socialistas incluídos:Zapatero,De la Vega,Rubalcaba,Chacón, etc.¡Déjense de zarandajas y rencores.!

user Contra es feixisme i espanyolisme! signau! | Fa mes de 12 anys

https://www.change.org/es/peticiones/presidente-del-parlamento-europeo-sr-martin-schulz-ilegalización-de-la-fundación-nacional-francisco-franco# recollida virtual de signatures per demanar a Europa la il·legalització de l'entitat feixista i espanyolista Fundación Francisco Franco. Evitam finançar amb doblers públics entitats feixistes i espanyolistes! I l'exaltació d'aquests "valors" d'odi.