user Passant una altra vegada... | Fa mes de 13 anys

A tu te podrien facturar Jolianet, però dins un "barco de rejilla". Per cert, segns tenc entès, sa quantitat ronda es 100 milions d'euros, milió amunt milió avall, o eren 1000...?? no sé, és el que té no cercar sa informació i inventar-se-la, com fas tu estimat Jolianet.

user Julià | Fa mes de 13 anys

Pero digues quants de doblers publics, de tots, has facturat/t'han donat!!!

user El que passava ahir i avui hi torna... | Fa mes de 13 anys

Quim de Sastre, tu saps sa diferència entre cobar i facturar?? Jo crec que no perquè si ho sabessis no diries aquests dois, i sinó demostra el que dius; el mateix que en Julià, demostra tot el que dius i sinó calla. Per altra banda, segur que voltros feis feina de franc, veritat?? Abans de xerrar utilitzau s'única neurona que teniu per pensar un poc, que sou una guarda de "tristos". Ah, i apreneu a escriure.

user Quim de Sastre | Fa mes de 13 anys

Sastre no contestes? Aixo es que tens alguna cosa que amagar?

user Julià | Fa mes de 13 anys

Que ha d'anar a regalar res!!! Que no vos enganyi! Aquest te un pacte amb el seu soci Tomeu Martinez, carrec public del Consell que li dona feina. I la feina que fa com la de l'estatua la fa amb sos peus perque no en sap. Tota la gent bona ha fuit del seu costat. Mal professional, venut i pobre home.

user Antoni,Wis | Fa mes de 13 anys

Professor d'anglés!!!!!!!! Però ha quin preu l'ha regalada aquest homo!!!!!!!!!!!!

user thacher | Fa mes de 13 anys

Viva la envidia!!! A cuántos de vosotros os hubiera gustado regalar una estatua??? Que sociedad más triste.....

user José Luis M. | Fa mes de 13 anys

Quien acusa, debe aportar PRUEBAS. De lo contrario y al hacerlo de manera pública se convierte en difamación y eso es un delito. ¡Cuidadito!

user I torn a passar... | Fa mes de 13 anys

Si sa curtor fos boira aquesta notícia ja ni se veuria de tanta que n'hi hauria... Per cert, a veure si apreneu a escriure, que molt de defensar es català però sa meitat l'escriviu amb es cul.

user Picornell | Fa mes de 13 anys

AH!!! i VISCA SINEU!!