Idò Tomeu, vatuadéu! i jo rall pel 500% dels menorquins quan dic que aquí el que es fot l'idò és el "pues". Estadística casolana, de tota la vida. Permet a aquest menorquí una llicència en resposta al teu comentari (i els mallorquins no provincians, no vos ho prengueu malament): "Aaaaaah, i supòs que deus vUler fer un bÒn estàndard ben mallUrquí per iB3 hmmm és fetut açò eeh. Saps com rallen a Eivissa??? heheeheheh i a PUllença??? mmm ho tenim malament per fer pel·lícules en bälèâ!! poca-cosa vatuadéu (jo en sé un pUquet de mallUrquí, ja hu veus!!) Perduném per escriure com me surt des baixOs (açò en mallUrquí, per fer gracI! ès super divertit es mallUrkí, de ver t'hU dic!! heheheheheeheh). I si no t'agrada, puja aquí dalt i vUràs el TorU!!" Salut a tots nins!! I als dependentistes i catalanofòbics, sortiu de sa cova, que es coneixement no crema!
TORO ..EH! EH! EH! .....OOOOOOLÉÉÉÉ ... VAMOS VAMOS EH! EH!..OLÉ.. a joderse separatistas catalanistes ... CAP AMUNT MALLORCA i ESPANYA
és un bou de fusta, un bou de fusta!,i representa un animal bellíssim que es tortura i mata com parte d'un espectacle.Si taurinos,matadors i demés polillas l'usen com símbol de testosterona espanyola, la resposta per part dels que no sóm d'aquesta casta ha de ser contestatària i utilitzar el toro per reivindicar el seu dret a vivir. Basta de polititzar al pobre bou que ja te prou amb la "festa nacional". Mallorca ha estat el primer en pintar-lo i haurien d'incloure, en varies idiomes que estam en una illa turíostica i pot tenir mes ressó- un PROU ben clar i vermell. I que serveixi d'exemple per la resta de toros peninsulars
Porque simple y llánamente, es parte de la cultura del país al que tú y toda esa turba de ignorantes perteneceis, amigo mio.
Zapatero ho ha aconseguit!!!!!!!!! ja esteim tots més separats que mai. No m´estranyaria gaire que en uns quants anys, si la crisi persisteix, acabem amb una guerra civil.
Amb tots aquets comentaris se demostra que els mes intolerants sou els que defensau el catalanisme.Els Balears en general sentim que intenten inposarmos una llengo,una gramatica e intenten involucrarnos en una utopia que es diu PAISOS CATALANS.Esta molt be defensar lo nostro pero desde la realitat de las cosas,no desde els desijos de els que intentan separarnos de un pais,que es sa realitat y es diu España.Veig masa reclamacions contra els signes que deis españolistes y pocas reivindicacions de els signes Balears,molts estau en contre de costums de fora perque vos sona a ESPAÑOL,pero molt pocas vegadas he sentit propostas per potenciar lo de aqui.Deu ser que el radicalisme vos redueix sa capacidad de pensar en positiu.Si potenciam lo de aqui enfortirem sa estima de sa gent per sa seva terra.Es toro de OSBORNE te sa sort que un dia el declararen patrimonio nacional artistico,y crec que sa ha de conservar,voguem o no ,representa una de ses imatges de España que volguem o no es es nostro pais.La intolerancia provoca respostas,amb tota aquesta campaña anti Español aconseguiu mes conciencia de preteneinxa a un pais ESPAÑA y mes sentiment de imposicio del catalanisme.Demano perdo per ses faltes... Visca España i ses seves 17 comunitats..... CAGADERA QUE TENEN .. HUY...HUY!! QUE VENEN SES ELECCIONS..
Hipòcrites que sou. No entenc perque deis que el propietari de la finca es va disgustar perque van entrar es de PP a pintarlo si aquets degenerats entren 2 pics eds vespre.. Aixo esta be? entrar es vespre com es amagadets?
Jo xerr en nom des 95% des Mallorquins . El doncs li guanya al idò a passos engegantits i ningú mou un dit per evitar aquesta invasió silenciosa.. ho puc entendre son panxes agraïdes que també xuclen de sa mamella de sa llengo.Ses llengües no són objectes monolítics, inamovibles, sinó que gairebé es poden considerar com éssers vius que es transformen i evolucionen al ritme de ses societats que les fan servir..vull dir que amb es pancatalanisme en aquesta illa estem perdent nostros modismes.. perdent ses nostres formes lingüístiques IB3 TV fa molt de mal amb ses películes i ses sèries en català pur.. Som Mallorquins.. no som catalans.. Per lo que vëig ningú sap que existeix sa gramàtica den Moll. Almanco se aprèn las diferèncias ëntre ël valencià , mallorquí i es resto de ses illes amb es cátala... Mallorca is not Cataluña and the invented paÏsos Catalans never and never..
Cap Amunt Mallorca, Balears i Espanya.. Uuuuuep ¡¡
Somos Mallorquines y sobretodo ESPAÑOLES