És una pena que ens barellem o descalifiquem els que tenim prou elements en comú per anar plegats. Sempre els d'esquerra i nacionalistes hem estat massa esquitarells amb els més pròxims, i acabam berallant-nos pels ossos. Això massa bé li va a la dreta i als nacionalistes espanyols. Crec que és un imperatiu polític realista en una cojuntura electoral anar plegats, si es vol aconseguir tenir una participació en les decesisons del poder. A tots ens toca cedir una mica i enriquir-nos del que aporten els altres que navegan més o manco per les mateixes aigües.
La història d'ERC està condemnada a un bany de realitat. Un partit depenent de fora no ens aporta res. I jo no vull que els comptes me'ls faci en Puigcercós. Que espavil.li a ca seva que falta li fa!
Aixímateix parlar del Bloc Valencià com a exemple a seguir...
Mateu, diu en Marimon, no n'Alorda, que s'han de rebutjar maximalismes i radicalismes, això supòs que va per ERC i per EU, i a jo me pareix bé. Si EU i ERC volen condicionar, com han demostrat, crec que està bé no voler-los perquè jo crec que resten més del que sumen, i si no és així, que demostrin la seva força al maig. Cadascú que faci el que vulgui amb la seva candidatura autonòmica, Lladó i Carmona ho han posat molt fàcil
Com pot demanar que "tots aquella partits i col·lectius sobiranistes haurien de donar suport a la mateixa opció electoral" i haver impedit que Esquerra Republicana en formi part aquí a Mallorca? Aquí sr. Alorda vostè diu una cosa i en fa una altra!Però encara hi sou a temps a rectificar.
Pancatalanisme!, uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh! Quina por!
Com sempre aquest és un tema que aixeca passions. Però la passió i la raó no solen anar plegades. L'anàlisi és ben asenyada i sense apassionaments que és com cal envestir aquest debat.
Sr. Marimon; deduesc de les seves paraules que l'objectiu principal és créixer i sobreviure, és força legítim tot i que no crec que sigui especialment útil si es fa a base de renúncies. A més, no per apropar-se a l'espai moderat necessàriament n'ontindrà els vots ja que altres se'l disputen. Disputant-se aquest espai, però, el PSM acabarà aconseguint que molts votants que eren indubtablement seus, acabin optant per altres opcions, ja que quan et tapes el cap amb una manta curta, se't destapen els peus. Deixi'm dir-li, a més, que si les opcions són totes moderades, és possible que molts es decantin per UM, amb un candidat ben preparat que, a més, no es dedica a insultar els qui malanomenau "radicals".
Animo, que vosotros podeis...
A què diuen "progressista"???