user c.a. | Fa mes de 15 anys

PSM=DECEPCIÓ=ELECCIONS=ABSTENCIÓ=REGENERACIÓ POLÍTICA

user Anònim | Fa mes de 15 anys

És una gran irresponsabilitat política fer el tren de Llevant. Només hi ha una previsió de demanda de 500.000 passatgers. La més baixa de tot Mallorca. És una gran irresponsabilitat política començar el tren sense tenir solucionat la connexió a Manacor. És enriure-se'n a la cara dels que han demanat el tren per llevar aumasa, que els passegin de tren a tren en bus (aumasa) per dins Manacor. És una irresponsabilitat i un delicte licitar les obres sense tenir la fermesa que es tendrà traspassat la totalitat del pressupost. De moment només hi ha 25 milions compromesos l'any 2010 per part del Govern de Madrid. Els altres 77 o més que fan falta no sabem d'on els treuran, perquè aquests 25 també han de ser per electrificar la línia d'Inca a Palma. És un atemptat al territori construir 44 km de camins nous de reposició perquè pugui passar el tren per 30 km de vies velles.

user Bou | Fa mes de 15 anys

Som un propietari content. Tot i no creuren en aquests trens que aniran buits de passatgers, a mi personalment, m'és ben igual si destrueixen mallorca. De fet, si a mi me paguen unes terres que tammateix no hi puc fer res a preu d'expropiació mutiplicat per 3 ja em va bé. També em va bé que em voltin la finca d'alambrada. I també poden continuar fent trens i carreteres per tota la illa. Que s'urbanitzi tot i així les altres terres rústiques que vaig comprant a preu baix perquè ara no se poden construir, potser els meus nets les podran urbanitzar perquè tammateix mallorca estarà plena de trens, carreteres i autopistes. Llavors serà un bon moment per tornar a fer casos i pisos i més polígons industrials. M'agraden aquests del PSM perquè són ben igualets que els del PP tot i que els hi costi acceptar-ho

user Bou | Fa mes de 15 anys

"davant la inviabilitat d'introduir el tramvia en uns nuclis que arrosseguen un vell problema circulatori." Això significa que el tram no arriba als nuclis urbans

user Antpacteiantipp | Fa mes de 15 anys

Això s'acaba amb un trencament de Pacte, i els que ens han governat no hauran fet res del que prometeren i en canvi si hauran fet possible el que no prometeren (Son Espases, Son Baco, Segon Cinturó). Això si, hauran cobrat un parell d'anys una bona nòmina.

user sineu | Fa mes de 15 anys

Per sortir de l'aeroport encara no tenim tren... NO és extrany que a Mallorca només vinguin Alemans cerveseros.

user pallassos, que sou uns pallassos | Fa mes de 15 anys

Com com que no es pot anar a l'hospital si hi haurà una aturada gaire bé davant, i altres dues que te deixaran ben a prop del centre. Però si anar per dins Manacor és precisament perquè la gent tengui les coses ben a prop. Doncs jo si hi aniré, he d'anar a vàries vegades a la setmana a Manacor i agafaré tren prequè me deixarà a prop d'on vull anar: Hisenda, Hospital, Ajuntament, etc... Ja no se quants de dois haurem de sentir. Si agafau el cotxe és perquè vos dona la gana. I j.m., tens un morro que el te trepitjes, a més de ser un mentider. L'únic destruit són un ample de 5 metres on hi ha les vies antigues (ara noves), a la resta de terreny no s'hi fa absolutament res. Ves a defensar aquesta suposada destrucció davant qualsevol ecologista seriós que fa anys que lluita pel transport públic ferroviari i t'enviarà a prendre per sac. Els únics que han destruit per allà són els propietaris i les immobiliàries (com la que lidera els antitren) venent als alemanys

user antònia | Fa mes de 15 anys

Per mi el tren serà molt bonic però tindré de continuar agafant el cotxe, és impossible moure's per llevant amb tren, ni es pot anar a l'hospital, per arribar al centre és llunyíssim i si després has d'anar per fora vila és absurd. Molt maco però poc útil, i amb les necessitats que tenim poc comprensible. I crec que és l'opinió generalitzada i sense entrar a la discussió entre els polítitzats del tren i els que estan en contra.

user j.m. | Fa mes de 15 anys

Pallasso, treu-te el nas. 500.000m2 de Mallorca destruïda. 64 km de vallat, 32 electrificat, tallers al petit pobles de Son Carrió, transbords, no sa saben frecuencies (si a Manacor aquest estiu van treure la meitat de trens! quans hi haurà a Artà?) NO carretres NO Tren. TRANSPORT PÚBLIC PER TOTHOM! 93% de LA MOBILITAT CONTINUARÀ A MANS DELS IMPRESENTABLES D'AUMASA PER CULPA DEL BLOC I PSIB! I DESPRÉS D'UNA INVERSIÓ MULTIMILIONARIA! no teniu vergonya. Amb els mateixos doblers tenim transport públic gratiut per tota la comarca sense construir ni un cm més de CIMENT! QUI ESTIMA MALLORCA NO LA DESTRUEIX!

user això és el que hi ha | Fa mes de 15 anys

Davant l'allau de disbarats, dois i desinformació que alguns intenten escampar donarem una mica d'informació real: 1.- El tren-tram unirà Artà-Manacor a l'actual estació de Manacor (allà on arriba ara mateix el tren de Palma) i es farà un transbordament. Quan acabi l'electrificació es farà el trajecte en menys dem 80 minuts. 2.- El tramvia unirà l'aeroport amb les avingudes i tot el centre de Palma, El projecte està enllestit i ben fet, s'està a l'espera de que UM (Carreteres) fagi l'accés Molinar-Palma i de que el PSOE tanqui la financiació d'una vegada. 3.- Tant el tren-tram com l'electrificació començaran entre el desembre i el gener i si no hi ha res de nou estàrà tot acabat abans de que acabi la legislatura. L'únic que pot ser s'allargarà fins a la propera serà l'electrificació del tram Enllaç-Manacor. Au, aquí teniu la veritat i la realitat,