sr. Piris ets uns vergonya per la nostra professió. Per si ho has oblidat: Código deontológico del periodista: -El respeto a la verdad. - Estar abierto a la investigación de los hechos. - Perseguir la objetividad aunque se sepa inaccesible. - Contrastar los datos con cuantas fuentes periodísticas sean precisas. - Diferenciar con claridad entre información y opinión. - Enfrentar, cuando existan, las versiones sobre un hecho. - Respeto a la presunción de inocencia. - Rectificación de las informaciones erróneas.
Els ecologistes bons són els que defensen ca seva, clar que sí, com voltros...i quan expropien milers de vegades més per fer carreteres i autopistes callen com a puputs. Com voltros. Deu ser per això que ni el GOB ni cap partit ecologista (ni no ecologista) vos dona suport. Alternativos, la forma en què manipulau els comentaris i les votacions a Diari de Balears fa "quigar" com deis a Son Carrió (entre a Artà i Cala Rajada ningú no ha dit mai ni "quigar" ni "galina"...i els artanencs no són artarencs, "artarenc"...mem si quan suplantau identitats vos documentau un poc més). Sou els únics que insultau, feis servir majúscules com si cridassiu, amenaçau, calumniau...etc. Penós. En "Nimbys", l'únic que ha escrit una cosa un poc pujada de to contra voltros, no vos arriba a sa sola de ses sabates. Mem si en Piris vos dedica un altre article i també millorau aquests comentaris anònims. Per canviar el que vos critica des vostro facebook vos ha faltat temps. Només faltaria, que s'abanderada de sa "identitat i reputació digital" a Mallorca fos sa líder des moviment per "s'anonimat i sa puteria digital".
En els missatges que defensen el tren veig molt d'odi respecte als expropiats. A damunt que ens expropien hem d'aguantar l'odi dels que defensen el tren. I encara ens volen més mal. En quina societat vivim? Escoltau, Feis mal a molta de gent. Els hi estau prenent les seves arrels amb la terra i la seva vida. I no ens refereim als estrangers. Sino molts mallorquins que es pasen tot el temps que poden cuidant de les poques terres que queden. Estau malferint a molta gent que sense dir res ha cuidat cada dia els seu trocet de terra, aquell trocet, que trocet a trocet conforma el paissatge mallorquí. Els hi estau fent mal per un projecte absurd, que no duu enlloc. Estau arrancant abre a abre tota esperança de seguir mantenint el camp mallorquí. Sou mala gent que només voleu destruir territori i vides del que l'han cuidat fins ara. I això és ser ecologista? No em faceu riure ni plorar.
Tant de bo us expropiïn tota la casa, alternativos! Sou uns demagogs!
Este no tiene ni idea de lo que esta pasando en el campo de Mallorca. Un pixapins maleducado y egocéntrico que en Artà todo el mundo conoce. Todos sabemos que gente esta detras de alternativa y lo que molesta es que sea gente independiente harta de los politiqueos y las mafias de este país. Y por eso se les ataca. Cada día esta isla se parece más a Sicilia.
Enhorabona Piris. Has donat en el clau perquè: El tren no arriba a les zones turístiques, per tant aqui l'has quigat: "perquè la possible infrautilització de l'hivern (ja ho veurem, el tren de Manacor també havia d'anar buit) serà compensada de sobres amb els turistes a l'estiu;" Si vols que el tren arribi a Cala Ratjada s'haurà de fer un traçat nou. Ja saps per on passarà i quins veïns d'Artà i Capdepera t'odiaran si pass per ca seva? "perquè s'aprofita un corredor ja existent i és el mitjà de transport terrestre que menys terreny necessita per implantar-se; ". POSES EN EVIDÈNCIA QUE EL TREN ÉS DEFECTUÓS I CUTRE SENT NOU DE TRINCA, hombre!: "perquè el tren que fan ara pot tenir defectes, però s'aniran solucionant al futur quan tota la línia, per exemple," I JO TAMBÉ HO TENC CLAR MIQUELET. SI PASSA PER SA MEVA PISCINA QUAN VAGI CAP A CALA RATJADA NO VOLDRÀS SABER QUI SOM PERQUÈ M'EMPRENYARÉ BEN FORT AMB TU I LA TEVA COLLA D'AMICS INCOMPETENTS: "Ho tenc clar, si em fessin un tren que passàs per les meves finques (ja m'agradaria!) de diverses hectàrees, com als alternatius, m'emprenyaria com el que més. Ara bé, abans d'inventar teories improbables sobre mobilitat, diria clar que el que defens és ca meva, les meves finques, i no el planeta."
Perquè no dius que la claudia porta molts anys lluitant contra la pedrera de Son Carrió? ets un demagog despresiable Piris. Però tu que vius a Barcelona i vens a Artà de vacances potser has oblidat que això és un poble i que tothom sap qui hi ha al teu voltant i quina feina estan fent i qui són la gent d'alternativa al tren. Has quedat en evidència, per si algú encara no et coneixia.
Però si tothom ja sap qui és i com és n Piris i de quina escola periodistica és... Es sorprenent com el diari de balears deixa la seva contraportada per fer un anfelt froller i demagògic com aquest. A Artà comencen estar una mica farts de l'estrella egocintrica de TV3. I això del tren ma la porta fluixa com a la majoria de la gent, és una batalla entre els quatr de Bloc fanatitzats, el PSOE que se'n riu i pensa aprofitar el fracàs del projecte i UM que Artà està preparnat el pelotazo, igual que la jubilació daurada del batle de Sant Llorenç. per saber això només s'ha e viure a Artà. Ai si aquest Piris només hi ve de vacances.a mostrar el tipo i pujar-se l'ego.
Quans socis té la plataforma protren? La gent de Sant llorenç sap perfectament què hi ha darrera d'aqust tren. La jubilació del batle i els seus amics. Si el pregó va ser horroros i la gent ni va aplaudir. M'agrada això de teories improbables que diu en Piris, per favor quina falta de professionalitat, una mica de coneixement, a llevant no necessitam ni un cm més de ciment. No volem ni un metres més de carretres ni trens ni golf ni ports. Una mica de respecte aa s'illa.
Alucin que hi hagi diaris que publiquin articles tant difamatoris i plens de demagògia i metides com aquest. És una pena que el periodisme s'hagi convertit en l'art de la manipulació com aquest. Supòs que els interessos privats del batle d'Artà i de les constructores de sempre hi tenen molt a veure en que escrigui aquest repugnant article...