algo de nubes
  • Màx: 16°
  • Mín:

Veïnats de Bunyola, clients de Movistar, han estat una setmana incomunicats

Veïnats de Bunyola han denunciat aquest dimecres que els clients de Movistar fa una setmana que no poden telefonar, ni rebre cridades, ni accedir a la bústia de veu. Així com tampoc poden rebre whatsapps a determinats llocs.

Així ho ha informat B.S.F., una veïnada de Bunyola que ho ha denunciat a través de les xarxes socials i ha demanat difusió perquè aquest problema es solucioni al més aviat possible, ja que, segons ha apuntat, hi ha moltes persones que fan teletreball durant el confinament i Internet és la seva eina de feina.

«Movistar +, per molt que els avisem, no té ni el detall de donar explicacions ni demanar disculpes.. I en telefonar a avaries encara t'indignes més quan sents aquest missatge: En la situación que estamos viviendo por el COVID 19 nuestro compromiso social es garantizar las comunicaciones de nuestros clientes», ha lamentat.

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per sebastià, fa 10 mesos

I la factura, també quedarà afectada per el virus?? Que no és cap consol, pensant en l'angoixa del qui necessita poder-se comunicar per una emergència i no saber què fer, ni a on anar, ni si es pot moure de casa. Aquesta situació de stress no es paga amb diners.

Valoració:0menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris