algo de nubes
  • Màx: 15°
  • Mín: 13°
16°

Sant Llorenç demana la creació d'una notaria després de les inundacions de l'any passat

Imatge de la corporació municipal de Sant Llorenç.

21-09-2019Ajuntament de Sant Llorenç

L'Ajuntament de Sant Llorenç ha aprovat per unanimitat en el darrer plenari la proposta de sol·licitud de creació d'una notaria al seu terme municipal. Així, el consistori ha traslladat aquesta petició al Col·legi de Notaris i Delegació de Govern perquè ho tramitin davant els organismes pertinents.

Aquesta proposta ve motivada primer, per la gran quantitat de tramitacions d'escriptures públiques que s'han hagut de fer després dels fets ocorreguts al municipi l'any passat amb les inundacions que afectaren molts d'habitatges, infraestructures i terrenys del terme, i segon; perquè el municipi reuneix les «condicions òptimes, tant econòmiques com demogràfiques suficients», per a tenir aquest servei públic.

De fet, en aquests mesos, l'Ajuntament ha hagut de desplaçar-se en reiterades ocasions a notaries d'altres municipis de l'Illa escollits per sorteig pel Col·legi Oficial de Notaris. Aquest fet, ha obligat a l'Ajuntament ha haver de fer els tràmits a notaries de Felanitx, Artà o Campos, sense opció tampoc a escollir-ne una de més propera i suposant per tant, un desplaçament innecessari i haver de tenir tràmits en diferents indrets sense poder concentrar-los en una. «El fet de tenir una notaria al municipi sí que permetria que es pogués triar i tramitar el necessari a la notaria de la localitat», han assegurat.

A més, aquest servei suposaria també una millora en les tramitacions, no només municipals, sinó també dels veïns i veïnes dels diferents nuclis del poble que a hores d'ara també es veuen obligats a fer desplaçaments llargs per a poder utilitzar aquest servei.

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris