Els operaris de l'empresa especialitzada en demolicions Erri-berri SL han començat a realitzar diferents talls al pont del Riuet de Porto Cristo, unes tasques incloses dins el desmuntatge de la infraestructura i que duraran prop de tres setmanes. Els dos extrems del pont ja han estat apuntalats i ahir dematí s'hi instal·lava una xarxa amb l'objectiu d'evitar-ne despreniments, sobretot, a la part del riuet.
L'arquitecte i cap d'obra, Santiago Rivas, explicà les passes que es duen a terme. "En aquests moments, s'estan fent talls profunds a l'asfalt. Els trossos seran retirats a final d'aquesta setmana amb una grua i així s'iniciarà el desmuntatge del pont". "Començarem des del centre cap als costats i, una vegada desfet, procedirem a retirar els caixons de l'estructura", conclogué Rivas.
Indignació
Ahir, encara eren molts els comerciants que mostraven indignació per la demolició del pont que ja s'està realitzant. De fet, alguns comentaven la notícia que feia referència que un jutge havia suspès el precintament d'un envelat il·legal a Inca al·legant que aquest fet "podria arruïnar" l'empresa afectada. Així, els comerciants criticaven que "la Justícia defensa aquest negoci a Inca i nosaltres fa setmanes que tenim tancat per les obres i el jutge no se'n preocupa".
El pont del Riuet comença a desfer-se en petites peces
Els operaris d'Erri-berri inicien el tall a bocins de la infraestructura per ser retirats a final d'aquesta setmana

El pont ja està apuntalat als dos laterals per iniciar-se el desmuntatge per peces.
Guillem Mas(G.Mas)
COMENTARIS
A Africa per aconseguir una jerra d'aigua han de caminar decenes de quilometres, i aqui muntant i desmuntam ponts que costem millons d'euros...AIXO ES UNA INMORALITAT! OCCIDENT SERA CASTIGAT PER AQUESTA BEFA ENVERS ELS POBRES DEL TERCER MON!
Potser aquest és el projecte electoral del pp per afavorir l'ocupació: fer coses i després desfer-les. Tanmateix les pagarem nosaltres, els contribuents...
La feina d'en Jofà, que fa i desfà... però nosaltres la paguem amb els nostres imposts. No hi ha responsabilitat política en tot això?
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).
Joan de sa Muntanya: si les coses s'haguessin fet així com tocava no s'hagués hagut d'enderrocar el pont.