cielo claro
  • Màx: 26°
  • Mín: 21°
20°

La dinàmica Campofrío

Serà interessant saber quines marques s'anuncien avui vespre a La sínia (tele 5) després de la retirada (nombrosa, però encara no massiva) d'anunciants arran de l'entrevista (dissabte passat) a la mare d'un implicat en els crims de Marta del Castillo. Però també serà interessant repassar la llista dels que fins ara s'hi anunciaven (a uns 4.000 euros l'espot, i les dues llistes, amb la primera que continua creixent, són a http://comunicacionsellamaeljuego.com), perquè palesen la connexió entre els interessos dels anunciants i els dels responsables del programa: l'audiència.

Si ara sorgeix un moviment per privilegiar (o, si més no, tenir en compte...) la "qualitat" de l'audiència per damunt de la "quantitat", el retruc serà un nou missatge publicitari, i uns bombons, una llet o un creuer ja no aniran acompanyats de la llegenda "Anunciat a la televisió", sinó de quelcom de similar a "Nosaltres no ens anunciam en La sínia ni en programes similars". En podrem dir "la dinàmica Campofrío" (en homenatge a la primera marca que publicità que retirava la seva publicitat de La sínia). És una passa més perquè la televisió sigui realment interactiva, bidireccional, viva.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Boicot a IB3!, fa mes de 12 anys

Boicot a IB3 bilingüe.

Valoració:1menosmas
Per Polònia, fa mes de 12 anys

La Sínia?, quin programa és aquest? No l'he sentit nomenar mai.

Valoració:2menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente