Serà interessant saber quines marques s'anuncien avui vespre a La sínia (tele 5) després de la retirada (nombrosa, però encara no massiva) d'anunciants arran de l'entrevista (dissabte passat) a la mare d'un implicat en els crims de Marta del Castillo. Però també serà interessant repassar la llista dels que fins ara s'hi anunciaven (a uns 4.000 euros l'espot, i les dues llistes, amb la primera que continua creixent, són a http://comunicacionsellamaeljuego.com), perquè palesen la connexió entre els interessos dels anunciants i els dels responsables del programa: l'audiència.
Si ara sorgeix un moviment per privilegiar (o, si més no, tenir en compte...) la "qualitat" de l'audiència per damunt de la "quantitat", el retruc serà un nou missatge publicitari, i uns bombons, una llet o un creuer ja no aniran acompanyats de la llegenda "Anunciat a la televisió", sinó de quelcom de similar a "Nosaltres no ens anunciam en La sínia ni en programes similars". En podrem dir "la dinàmica Campofrío" (en homenatge a la primera marca que publicità que retirava la seva publicitat de La sínia). És una passa més perquè la televisió sigui realment interactiva, bidireccional, viva.
La dinàmica Campofrío
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).
Comentaris
Pàgina 1 de 1
La Sínia?, quin programa és aquest? No l'he sentit nomenar mai.
Pàgina 1 de 1
Boicot a IB3 bilingüe.