Shore Club

TW
0

Bono, bono: ara tenim Jaume Matas rematant les vacances al superluxós hotel Shore Club de South Miami, amb dret a majordom les 24 hores del dia. Es veu que Matas s’avorria a la seva propietat de la Colònia de Sant Jordi (adquirida a nom de sa mare). Coincidint amb l’esclat del cas Turisme Jove ha tornat al glamur americà. Mai no s’havia vist un cas igual en l’autonomia balear.

Jeroni Albertí es retirà al seu pis del carrer de Sant Miquel de Palma quan deixà la política; Cañellas obrí despatx al carrer Puigdorfila; Soler tornà a la seva plaça de funcionari al carrer Palau Reial. Tots duen una vida moderada, normal, pròpia d’un ciutadà qualificat que continua lluitant en la vida, sense estridències. Però el que fa Matas no té precedents ni paral·lelismes.

No es comporta com un expresident, sinó com una estrella de Hollywood amb la bossa plena d’oscars. En comptes de com l’exllogater del Consolat du la vida de Harrison Ford després de l’èxit d’Air Force One. Dins el PP ploren per no riure. Els ha deixat amb l’aigua al coll, abandonats mentre ell viu com Déu.