El forn de Can Vila de Capdepera ha tancat definitivament les seves portes. L'amo del forn, Pep Vives, va voler que la darrera ensaïmada de cabell d'àngel que va fer a l'històric establiment, fos per a la Secretària General d'Esquerra Republicana de Catalunya, Marta Rovira. No ha estat fàcil, però Pep Vila ha aconseguit, a través de diverses persones, fer-li arribar l'ensaïmada a Rovira que es troba exiliada a Suïssa.
La darrera ensaïmada del forn de Can Vila viatja a l'exili

COMENTARIS
Una ensaïmada molt reconfortant. Més ben fet impossible
Una molt bona mostra de l'importància de tenir bons amics. El detall és el que compta i el que més es valora, al meu entendre.
El Forn de Can Vila, tan acabat com el seu darrer client. DEP
quina pena d'ensaïmada acabar d'aquesta manera
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).
com a mallorqui y catala me sento orgullos de aquest acte y sento pena per aquest personatges comen sergi o sergio