algo de nubes
  • Màx: 19°
  • Mín: 15°
15°

Matas admet la major

Dins la nebulosa de les negatives i confusionisme propi de qui es defensa de greus acusacions davant un jutge, Jaume Matas va admetre la premissa major: ell ordenà la contractació d'Over Marketing per a la campanya del 2003. La causa? Que li agradava la manera de fer feina d'aquesta empresa de quan ell era ministre a Madrid d'Aznar.

Dins aquest aldarull politicojudicial, s'han d'analitzar dos factors. El primer és la contractació d'Over Marketing. Pels resultats de les eleccions del 2003, on Matas aconseguí una inesperada majoria absoluta, no es pot discutir la professionalitat d'aquesta empresa ni els resultats que era capaç d'assolir. El segon punt és més fosc: els pagaments d'aquella campanya a Over Marketing durant la legislatura 2003-2007, que s'haurien fet amb doblers negres i també públics, implicant-hi de ple les conselleries. Matas nega qualsevol responsabilitat, igual que el seu cunyat i exgerent, Fernando Areal. És a partir d'aquí que la investigació assoleix la vertiginosa dimensió.

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Joan Miró Font, fa mes de 8 anys

No fou es mèrit d'Over Marketing sinó es demèrit des Pacte de Progrés allò que determinà es resultat de ses eleccions del 2003

Valoració:1menosmas
Per Do not visit Majorca, fa mes de 8 anys

Fou en Felipe González qui desmontà el control sobre despeses i
ingressos.
La culpa ès del PSOE.

Valoració:1menosmas
Per ALM, fa mes de 8 anys

Dins aquell govern, els qui tenien responsabilitats no les exercien. El president no manava res ni s'assabentava del que passava, els administradors no sabien res de les factures que es pagaven ni de qui n'havia ordenat el pagament, els contables no coneixen la diferència entre doblers negres i doblers blancs, els interventors no notaven cap irregularitat. Era, tal volta, el conserge, el qui duia tot el maneig?

Valoració:9menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris