algo de nubes
  • Màx: 14°
  • Mín:
14°

Menys línies públiques

La decisió del Govern de la reducció de cinc línies de transport públic no rendibles en autocar arreu de Mallorca s'ha d'entendre com una passa més en la política de Bauzá d'estalviar recursos. Certament, la utilització d'alguns d'aquests serveis per part dels usuaris era mínima.

Ara bé, la pregunta és si retallar serveis públics en temps de crisi és una política encertada. Una estratègia intel·ligent que aposti per l'austeritat ha de ser la promoció del transport públic en detriment del privat que, al cap i a la fi, acaba sent el més car i de vegades ineficaç.

Des del punt de vista conceptual de com han d'actuar els executius en una conjuntura de depressió, és fonamental que no s'abandoni el transport públic, excel·lent eina de solidaritat ciutadana. Per contra, si s'acaba amb tot el que és deficitari, es comença per reduir cinc línies i es continua per la supressió de moltes més. Al final és tot el sistema el que es veu empobrit i retrocedeix com a societat desenvolupada.

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per JordiEscèptic, fa mes de 9 anys

Crec que no hauríem de confondre un intent de millorar la gestió dels recusos públics amb una retallada sense més. Se suposa que aquesta gent ha fet un estudi seriós i ha llevat les línies no utilitzades (que no és el mateix que llevar les línies deficitàries; d'aquestes n'hi ha moltes que seguiran).
Si a ca meva tenc una connexió ADSL que me costa 50 € cada mes, i després d'un any m'he connectat 2 pics, és lògic que me doni de baixa. Per molt que l'ADSL sigui una eina fantàstica. I per molt que la pugui pagar. No diguem si a més resulta que no arrib a final de mes...

Valoració:0menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris