nubes dispersas
  • Màx: 17°
  • Mín:

Confirmant allò conegut

L'estudi bianual de consum televisiu de Kantar Media ("la" multinacional d'estudi d'audiències, estratègies mediàtiques i mesura d'impactes publicitaris) confirma, com tots els gran estudis, el que ja sabíem: TVE1 és la cadena preferida del personal (hi tindrà alguna cosa a veure que TVE1 hagi encarregat l'estudi?), i només perd (i estrepitosament) com a finestra de les sèries no espanyoles; gairebé ningú no veu teleporqueria (i per això és un misteri l'audiència que diuen tenir els que la fan, i per què les empreses hi col·loquen els seus anuncis), i les autonòmiques ho tenen malament en la realitat (i pitjor en les enquestes) per sobreviure, i això que quan es realitzà l'estudi Rosa Díez encara no havia proposat tancar-les totes, com va fer ahir.

Les altres dades encara són més previsibles: l'ordre de credibilitat dels informatius (1-A3-t5); d'interès de les retransmissions esportives (1-4-6); A3 és la "cadena més familiar" i la 5 i la 6 les que menys; la 2 és la cadena "cultural" i Clan la "infantil", i Mariló Montero i Susanna Griso tenen més credibilitat que Ana Rosa (Quintana), en un altre exemple de la dificultat de les autonòmiques per treure el cap.

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris