muy nuboso
  • Màx: 16°
  • Mín: 10°
13°

Noves publiestratègies

Donem un cop d'ull a les noves estratègies publicitàries televisives. Per exemple la promoció de la darrera pel·lícula que va fer Hugo Silva dimecres al Formiguer (la 4), després que Pablo Motos li anunciés: "Escolta, Hugo, tu sí que lligues, si vols!". (Veient l'actor i escoltant els renous del públic, hom apostaria que així és). O els dos plànols que apareixen a l'intermedi d'aquest programa: a dalt imatges en directe de l'estudi, a baix la publicitat clàssica. O les versions diferents del mateix anunci, repetint-hi el motiu central, com fan amb el MIXTA.

O la successió (casual?) dels anuncis que protagonitzen Rudy Fernández (del Yosport) i Ricky Rubio (de McDonald's). El de Rudy, a més de la pantalla clàssica, apareix a una web pròpia, www.tienesqueserfuerte.com, i té accessos per HabboHotel, Messenger, Facebook, YouTube i Dalealplay, a més de les webs dels canals on es passa. El de Ricky també té diverses versions, que apareixen totes a la web (no oficial, i farcida d'insults perquè el jugador se'n va al Barça) www.ricky-rubio.es. La publi a la tele es reinventa, no sabem si per sobreviure o per merèixer una desaparició glamurosa.

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris