algo de nubes
  • Màx: 15°
  • Mín:

L'escàndol del metro

El metro de Palma du camí de convertir-se en un escàndol més gran que el del túnel de Sóller en els anys noranta. Com és possible que una infraestructura pressupostada en 235 milions d'euros en costàs, al final, 312? Quines raons obligaren el Govern Matas a posar 77 milions més sobre la taula? I no per fer una obra ben feta, sinó un nyarro destinat a avergonyir les generacions presents i futures. Refer aquell desastre de 312 milions costarà una doblerada a l'actual Executiu. I això passa en una autonomia endeutada en 3.000 milions d'euros a bancs i caixes (promotors i constructors han cobrat tots). A aquests fets també s'hi ha d'afegir que l'anterior consellera d'Obres Públiques, Mabel Cabrer, responsable directa de la construcció del metro, no recepcionàs el gruix de l'obra fins al passat 5 de juliol, el mateix dia que deixava el despatx! L'endemà, Francesc Antich prenia possessió com a nou president quan el metro duia setmanes i setmanes funcionant (gratis) ja des d'abans de la campanya electoral.

El conjunt de despropòsits és tan brutal, que el Govern Antich no té un altre remei que denunciar el cas a la Fiscalia perquè investigui l'afer.Com és possible un desfasament tan enorme entre el que estava previst pagar i el que es pagà? Com és possible que la consellera Cabrer recepcionàs una infraestructura que s'inunda cada cop que plou? Com és possible que la impermeabilització del parc de les Estacions sigui ridícula? Per què el Govern Matas afegí una quantitat tan enorme de doblers per fer una infraestructura que no compleix el mínim de seguretat en màteria de pluvials?L'escàndol s'ha d'investigar al mil·límetre. Què va fer el Govern anterior amb els doblers públics?

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris