muy nuboso
  • Màx: 18°
  • Mín: 12°
18°

Progressos

He de reconèixer que una de les virtuts de Maria Antònia Munar consisteix a aconseguir primeres planes als diaris mallorquins. A més, ha millorat molt quant als recursos: tots la recordam volant amb globus just abans de les darreres eleccions autonòmiques per veure des de l'aire la via de cintura, mentre que ara ja ho fa amb helicòpter. El missatge que he captat sobre la intenció d'aquest vol ha estat que les seves obres viàries són millors que les del Govern de Matas. Igualment, insisteix que la construcció del segon cinturó esdevé un objectiu irrenunciable per millorar els accessos a Palma, i tot això sense cap estudi de mobilitat. Els membres de la Plataforma contra el Segon Cinturó també volem pacificar el trànsit a Palma; per això, fa estona que demanam que millorin la rotonda de Son Castelló a la carretera de Sóller, com es va fer a la de Son Tugores. També es poden millorar de manera semblant totes les que trobam al camí dels Reis. I per què no es fa el tercer carril de l'actual via de cintura fins a Gènova? Això també llevaria molts d'embossos, sobretot a l'entrada i a la sortida de les escoles. I per què no s'aprofita i optimitza la carretera que uneix l'autopista d'Inca (a l'altura del Festival Park) amb l'Esgleieta (molt a prop de la UIB). I si després de fer tot això, fessin un estudi seriós de mobilitat i comprovassin que realment el segon cinturó no era necessari? Aconseguiríem aleshores protegir Son Sardina, i altres zones, de la vertadera intenció d'alimentar la cobdícia dels que volen construir i enriquir-se il·limitadament de manera insostenible a costa del territori?

Toni Tornero Cobos. Son Sardina.

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris