nubes dispersas
  • Màx: 16°
  • Mín:

El producte és el més important

La reactivació del mercat britànic amb un claríssim creixement de les reserves per venir a les Balears demostra que tot el pessimisme demostrat en els darrers mesos topa, un cop mes, amb la realitat. Amb una lliura esterlina forta i amb un preus per a aquest 2003 més que assequibles, és lògic que el turisme del Regne Unit respongui. Així, com ja passa en els anys setanta, els britànics poden perfectament cobrir el forat que deixa la disminució del mercat alemany, propiciat per la crisi. Així, i amb aquestes dades a la mà, les autoritats turístiques balears han de fer una crida a la calma perquè les perspectives no són, ni molt menys, dolentes. En les darreres quatre dècades s'han produït situacions internacionals molt difícils. Ara ningú no ho recorda, però en els anys setanta el segrest d'avions estava a l'ordre del dia i, tot i així, les Balears continuaren creixent perquè els seus empresaris i responsables turístics tingueren serenitat i saberen adaptar-se i captivar els mercats emissors. Sense aquella habilitat, serien impensables els enormes guanys que es produïren més tard, des de finals de la dècada dels vuitanta fins avui en dia. I la clau de mirar les conjuntures amb perspectiva es troba en el producte: l'oferta balear no té qui la superi, ni amb bellesa, ni amb serveis, ni amb infraestructures. I aquesta constatació està per sobre d'incerteses sobre l'Iraq, de la crisi Alemanya i, com és obvi, de l'ecotaxa, que no afecta per res a les contractacions.

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris