cielo claro
  • Màx: 21°
  • Mín: 15°
19°

«Servici tècnic» TRABA SAAVEDRA, irresponsabilitat, informalitat o estafa? Hi ha alguna diferència?

En aquesta societat de consum, sempre hi ha qui és vol aprofitar de la gent i per això vull contar la meva experiència.

El 17 de febrer d'aquest any, vaig cridar al telèfon 981121135 de Llucmajor, que vaig trobar a la Guía Útil de Mallorca «QDQ», perquè vinguessen a arreglar-me una gelera, el dia següent va venir el tècnic i el primer que em va dir era que li faltava GAS, en tenia de dos preus (12.000 i 18.000 ptes.), i em va recomanar que la carregàs del més car, ja que la gelera es trobava en bon estat i en el mercat valia unes 60.000 ptes. Em va assegurar que una vegada arreglada quedaria com a nova. Acabà la feina, que va durar més o manco uns 10 minuts i em va presentar una factura per valor de 20.880 ptas. (I.V.A. inclòs) a nom de TRABA-SAAVEDRA, C.I.F. B-05285471 W c/. Veneçuela, 1r B, 07014 Palma. Però el dia següent, la gelera havia tornat a perdre el gas i no funcionava.

Després de moltes cridades en aquesta empresa, el mateix tècnic es va presentar el dia 25 de febrer i va tornar a posar-li gas per segona vegada, però el dia següent, la gelera, tornava a estar descarregada.

He cridat infinitat de vegades, perquè em donin una solució: que s'enduguin la gelera al taller per arreglar-la o que em tornin els doblers. La senyoreta que s'encarrega del telèfon d'aquesta empresa cada vegada em deia que cridaria el tènic. Després d'esperar molts de dies em va cridar aquest senyor, dient que vendria dia 11 de març a arreglar la gelera i encara no s'ha presentat. I això, que la factura du escrit que: «La empresa garantiza sus reparaciones por un período de tres meses».

Aquests servicis tècnics de 24 h. s'anuncien a moltes pàgines de la «QDQ, la Guía Útil» com son: aire condicionat, antena canal digital, encalentidors de gas gasoil, cristalleria, electricitat, reparació d'electrodomèstics, llanterneria, fred industrial, etc.

No dubt que hi ha bons professionals responsables en el seu treball i amb el seus clients. Però com podran comprovar no és el cas d'aquest suposat tècnic, ni el de l'empresa que el té contractat, ja que cap d'ells no s'ha fet responsable de la reparació. Per aquest motiu, m'he decidit a posar el cas en mans dels meus advocats i escriure al seu diari perquè pugui servir a altres persones que, com jo, necessiten l'ajut de bons i seriosos professionals.

A.F.V. Campos

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris