cielo claro
  • Màx: 20°
  • Mín: 13°
13°

Normalització lingüística als hotels

El passat 29 de gener, vaig trucar al recent reformat, meravellós, fantàstic, preciós, amb vistes a la mar, amb 131 habitacions, no sé quantes «suites» i no sé que més Hotel Nixe Palace **** per fer la reserva d'unes habitacions.

Vaig trucar, i molt amablement passaren la meva trucada al departament de reserves on em va atendre un tal senyor Tomàs; quina va ser la meva sorpresa que, una vegada li havia dit d'on trucava, les habitacions que volia reservar, les dades, etc., amb la meva llengua, és clar, em diu que no entén ni parla el català, només castellà, anglès, alemany etc.

Vostès troben normal que en un hotel com aquest, a una illa que viu del turisme, que té el 80% d'habitants de parla catalana, un recepcionista em digui això? Vaig quedar de pedra.

M. Margalida Salom i Díaz. Pòrtol

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris