L'educadora i sindicalista Francisca Garí passa per ‘Món de dones’
Marina Caubet entrevista en aquesta nova edició de ‘Món de dones’ Francisca Garí, sindicalista d’UGT amb una trajectòria sòlida en la defensa dels drets laborals i la igualtat de gènere. També és mestra de primària amb especialitat de filologia anglesa. Caubet parla amb ella de sindicalisme, feminisme, educació i coeducació, una de les seves especialitats.
També a Mitjans mallorquins
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.