cielo claro
  • Màx: 15°
  • Mín: 13°
10°

NothingAD s'encarregarà de la gestió i estratègia del pla de mitjans digitals de l'Ajuntament de Barcelona

El Consistori barceloní ja té adjudicatària per als serveis d'assessoria estratègica i gestió de mitjans digitals durant 2020. Es tracta de l'agència de màrqueting digital NothingAD, la qual ha resultat vencedora del concurs públic convocat a aquest efecte, després d'haver obtingut la millor nota en l'apartat digital: 290 punts d'un total de 305.

NothingAD, que ha aconseguit ser una de les agències homologades per al període 2020-2023, obté amb això una homologació més, la qual se suma a les que ja ha vingut aconseguint durant els dos últims anys.

El mateix consistori ha destacat la coherència de la proposta presentada per aquesta agència en l'àmbit estratègic, elogiant el seu disseny tàctic de cara a aconseguir els objectius de campanya mitjançant una adequada selecció de mitjans, suports, formats i temporalitat de cadascuna de les fases que integren l'embut de vendes (funnel).

La tasca que haurà de desenvolupar d'ara endavant aquesta agència per a l'Ajuntament de Barcelona comprendrà diverses tasques, com ara: disseny de l'estratègia i planificació de mitjans, negociació i contractació d'espais publicitaris (inclòs el Branded Content i altres accions mediàtiques de caràcter especial), així com campanyes de PPC (Google Ads i anuncis en xarxes socials) orientades a generar més visites als webs del seu nou client.

Un dels punts forts de NothingAD és la seva dilatada experiència amb clients de l'entorn institucional, especialment a l'hora de gestionar la compra de mitjans en línia i les accions PPC en cercadors i social Ads. El Consistori de la Ciutat Comtal, els seus organismes autònoms i societats municipals se sumen així a la llarga llista de clients institucionals d'aquesta agència de màrqueting digital.

Segons el mateix director d'aquesta agència, Ferran Burriel, aquesta col·laboració amb l'Ajuntament barceloní constitueix un gran repte i una oportunitat per a demostrar, una vegada més, la vàlua de NothingAD en la gestió i planificació de mitjans, no ja només per a clients de caràcter públic sinó també per als de l'àmbit privat. L'equip que està a les seves ordres afronta la seva nova tasca com una aventura professional capaç de despertar el seu entusiasme.

NothingAD: Com va començar tot?

NothingAD va donar els seus primers com a agència independent allà pel 2007. En els seus començaments aquesta empresa es va centrar en el camp de la publicitat digital, si bé en els últims temps i fruit de la seva constant evolució, ha anat afegint altres serveis que han fet d'ella una agència de màrqueting digital especialitzada en Inbound Màrqueting.

La voluminosa cartera de clients que ha confiat en els serveis de NothingAD inclou entitats de caràcter institucional (Diputació de Barcelona, ​​AMB, l'Ajuntament de Tarragona, la Generalitat de Catalunya o l'Institut de Formació Contínua IL3 de la Universitat de Barcelona) i empreses del sector privat (Aura Energia, TV3, Avalis, AquaClean, Loteria de Catalunya, Thomson Reuters, The Bath Point, Grup Suez o Institut Català de Finances).

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris